Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing dodane vrijednosti (CROSBI ID 348312)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Horvat, Đuro Marketing dodane vrijednosti / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2007

Podaci o odgovornosti

Horvat, Đuro

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing dodane vrijednosti

Rezultati znanstvenih istraživanja koji se prezentiraju u doktorskoj disertaciji predstavljaju doprinos ekonomskim znanostima kako u teorijskom tako i u aplikativnom smislu. U teorijskom smislu doprinos ekonomskim znanostima odnosi se na sljedeće: (a) razvoj znanstvene misli o marketingu općenito, a i posebno, vezano uz marketing dodane vrijednosti u suvremenim gospodarskim uvjetima u tržišnim gospodarstvima, i (b) u razvoj znanstvene misli u stvaranju prikladnih modela suvremenih marketinških i menadžerskih koncepata u našim uvjetima, koji bi mogli pomoći u stvaranju uspješnih marketinških strategija hrvatskih gospodarskih subjekata, da bi se oni mogli održati na dosadašnjim tržištima i penetrirati na nova tržišta.Doprinos doktorske disertacije ekonomskim znanostima u aplikativnom smislu odnosi se na empirijske spoznaje o vitalnim aspektima marketinga dodane vrijednosti. Radi se o ekonomskim učincima primjene marketinga dodane vrijednosti. Osim toga, temeljem teorijskih spoznaja i eksplikacija o marketingu dodane vrijednosti na mikro- i na makrorazini, te kritičke analize aktualne hrvatske marketinške stvarnosti, predočava se niz prijedloga moguće aplikacije suvremenih marketinških i menadžmentskih koncepata u našoj gospodarskoj praksi. U aplikativnom se smislu doprinos ekonomskim znanostima može ostvariti, zapravo, temeljem učinaka marketinga dodane vrijednosti. Primjenom marketinga dodane vrijednosti poboljšat će se percipirana vrijednost za novac svakog proizvoda kod potrošača. Radi se o fokusiranju na postizanje zadovoljstva potrošača temeljem velike privlačnosti postojećih proizvoda putem maksimalizacije vrijednosti. Na taj način aplikacija marketinga dodane vrijednosti utječe na povišenje konkurentnosti svakoga proizvoda i time na poslovne rezultate gospodarskoga subjekta. Dakle, marketing dodane vrijednosti ojačat će gospodarski subjekt i marketing učiniti mnogo relevantnijom koncepcijom u novome mileniju. Temeljem iznesenih preporuka u disertaciji potrebno je primijetiti da predložene moguće strategije za hrvatske gospodarske subjekte imaju za svrhu ostvarivanje njihovih konkurencijskih prednosti na domaćem i na inozemnom, globaliziranom tržištu. Okosnica svih tih strategija je marketing dodane vrijednosti.

dodana vrijednost; dobavni lanac; lanac dodane vrijednosti; marketing; marketing odnosa i suradnje;

nije evidentirano

engleski

Added Value Marketing

nije evidentirano

added value; supply chain; added value chain; marketing; relationship marketing;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

336

08.12.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija