Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble (CROSBI ID 348319)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čuraković, Tanja Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Čuraković, Tanja

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble

U radu je obrađena tematika koja se vezuje uz izlazak poduzeća na novo tržište i predstavljanje novog proizvoda tržištu na kojem poduzeće već posluje. Obrađene su cjeline vezane uz korake koji se provode pri segmentaciji tržišta, odabiru tržišta na koje se poduzeće želi usmjeriti, odnosno koje može uspješno zadovoljiti, te pozicioniranje poduzeća na odabranom segmentu. Pozicioniranje se sastoji od nekoliko manjih koraka od kojih se nijedan ne bi smio izostaviti da bi cijeli proces bio uspješan, te da bi poduzeće na kraju moglo pozitivno poslovati i na tržištu bilo percipirano kao takvo. Funkcioniranje predstavljene teorije objašnjeno je na poslovanju globalne internacionalne kompanije Procter & Gamble. Na primjeru poslovanja spomenute kompanije prikazano je kako segmentacija tržišta treba izgledati, te kako nakon odabira tržišta predstaviti proizvod populaciji na odabranom tržištu. Asortiman Wella proizvoda odabran je za detaljnije objašnjenje teorije na stvarnim proizvodima.

segmentacija tržišta; ciljni segment; pozicioniranje

nije evidentirano

engleski

Market segmentation, target market selection and positioning : case study Procter & Gamble

nije evidentirano

market segmantation; target market; positioning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

23.10.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija