Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble (CROSBI ID 348319)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čuraković, Tanja
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble
U radu je obrađena tematika koja se vezuje uz izlazak poduzeća na novo tržište i predstavljanje novog proizvoda tržištu na kojem poduzeće već posluje. Obrađene su cjeline vezane uz korake koji se provode pri segmentaciji tržišta, odabiru tržišta na koje se poduzeće želi usmjeriti, odnosno koje može uspješno zadovoljiti, te pozicioniranje poduzeća na odabranom segmentu. Pozicioniranje se sastoji od nekoliko manjih koraka od kojih se nijedan ne bi smio izostaviti da bi cijeli proces bio uspješan, te da bi poduzeće na kraju moglo pozitivno poslovati i na tržištu bilo percipirano kao takvo. Funkcioniranje predstavljene teorije objašnjeno je na poslovanju globalne internacionalne kompanije Procter & Gamble. Na primjeru poslovanja spomenute kompanije prikazano je kako segmentacija tržišta treba izgledati, te kako nakon odabira tržišta predstaviti proizvod populaciji na odabranom tržištu. Asortiman Wella proizvoda odabran je za detaljnije objašnjenje teorije na stvarnim proizvodima.
segmentacija tržišta; ciljni segment; pozicioniranje
nije evidentirano
engleski
Market segmentation, target market selection and positioning : case study Procter & Gamble
nije evidentirano
market segmantation; target market; positioning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
23.10.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka