Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d. (CROSBI ID 348320)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Maroš, Aida
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d.
Destinacija je jedan od najvažnijih i najkompleksnijih elemenata od tri temeljna elementa koji čine turistički proizvod. Kao takvu destinaciju definira prostor, prirodno okruženje, kulturno-povijesno nasljeđe, tradicija, te cjelokupan život koji se na tom prostoru događa, a koji uključuje svakodnevnu kulturu življenja, ekonomsko okruženje, političke okolnosti, razvijenost infrastrukture, znanost, kulturu u užem smislu, djelovanje sportskih udruga i sl. Unutar navedenih elemenata koji opisuju destinaciju postoje oni koji su uz pretpostavku odgovornog i održivog razvoja na određenom prostoru nepromjenjivi poput prirodnog nasljeđa, klime, kulturno-povijesnog nasljeđa i sl. Istovremeno, na razvoj drugog dijela elemenata koji čine destinaciju, poput razvoja infrastrukture, kulturnih događanja, sporta, gastronomije, razvoja shopping ponude, širenja ekonomskih aktivnosti, osnivanja raznih institucija, unapređenja educiranosti u najširem smislu, unapređenja dostupnosti informacija i sl., može se utjecati djelovanjem ključnih subjekata u destinaciji. Imajući u vidu da Maistra pri promišljanju operativnih aktivnosti polazi od činjenice da je destinacija ključna sastavnica turističkog proizvoda Maistre, kao takva ima bitnu funkcionalnu i marketinšku ulogu u gradnji ukupne turističke ponude te u njenom pozicioniranju, promociji i plasmanu. Time ujedno se i potvrđuje postavljena hipoteza da destinacija ima bitnu ulogu prilikom promoviranja turističkog proizvoda Maistre.
turistički proizvod; marketinške aktivnosti; destinacija
nije evidentirano
engleski
Role of destination in promotion of Maistra d.d. touristic product
nije evidentirano
touristic product; marketing activity; destination
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
18.06.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka