Strojevi za oblikovanje metala deformiranjem (CROSBI ID 4926)

Autorska knjiga | monografija (stručna)

Grizelj, Branko Strojevi za oblikovanje metala deformiranjem. Slavonski Brod: Strojarski fakultet Sveučilišta u Slavonskom Brodu, 2007

Grizelj, Branko

Strojevi za oblikovanje metala deformiranjem

Knjiga je podijeljena na tri dijela i to: strojevi za oblikovanje metala deformiranjem, peći, alati za oblikovanje metala deformiranjem. Obrađeni su strojevi za oblikovanje metala deformiranjem koji se najćešće upotrebljavaju u proizvodnji. Za svaku grupu karakterističnih strojeva za oblikovanje metala deformiranjem dani su osnovni principi djelovanja, osnove proračuna i konstrukcija. Knjiga sadrži brojne podatke iznijete u obliku tablica i dijagrama koji se mogu korisno upotrijebiti za proračune i konstrukciju konkretnih primjera strojeva za oblikovanje metala deformiranjem. Treba naglasiti da su u knjizi obrađeni gotovo svi strojevi za oblikovanje metala deformiranjem sa proračunima, te dana konstrukcijska rješenja. Navedeni su mnogi informativni podaci za konstruktore u praksi kao i za rješavanje zadataka studentima na vježbama. Razvidno je da će konstruktor imati više ideja prilikom konstruiranja, ako raspolaže s raznovrsnim konstrukcijama, pa je to bio i poticaj da se u knjizi iznesu uz osnovne principe, što veći broj konstrukcijskih rješenja iz prakse. Knjiga sadrži sve potrebne proračune, principe kotiranja i ostale podatke potrebne za izradu. Na kraju knjige za svaku karakterističnu grupu alata navedeni su konstrukcijski crteži sa svim potrebnim presjecima i kotama.

Strojevi; oblikovanje metala deformiranjem.

Metal forming machines

Machines; metal forming.