Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu (CROSBI ID 136810)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cerjak, Marija ; Rupčić, Ida ; Tomić, Marina ; Zrakić, Magdalena Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu // Journal of Central European agriculture, 8 (2007), 2; 257-268

Podaci o odgovornosti

Cerjak, Marija ; Rupčić, Ida ; Tomić, Marina ; Zrakić, Magdalena

hrvatski

Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu

Trend zdrave prehrane i spoznaje potrošača o povezanosti prehrane i zdravlja dovele su do povećane potrošnja proizvoda sa smanjenim udjelom masti i šećera, takozvanih "light" proizvoda. Da bi što bolje zadovoljili potrebe i zahtjeve potrošača, proizvođači "light" proizvoda moraju poznavati svoje potrošače. Cilj ovog istraživanja jeste opisati potrošače "light" proizvoda u Zagrebu i okolici. Usmeno anketno ispitivanje 102 slučajno odabranih potrošača "light" proizvoda je pokazalo da veliki broj potrošača barem povremeno konzumira "light" proizvode, ali da potrošači nisu dovoljno upoznati s pravim značenjem oznake "light". Spol, dob te stavovi ispitanika o vlastitom zdravlju i prehrani, kao i njihovi stavovi o "light" proizvodima utječu na konzumaciju takvih proizvoda. Rezultati istraživanja daju podlogu za definiranje marketinških aktivnosti proizvođača "light" proizvoda.

“light” proizvodi; anketno ispitivanje; kupovno ponašanje; stavovi

nije evidentirano

engleski

Consumer bahaviour regarding “ light” food products on the Zagreb market

nije evidentirano

“light” products; survey; buying behaviour; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2007.

257-268

objavljeno

1332-9049

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost