Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu (CROSBI ID 136810)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cerjak, Marija ; Rupčić, Ida ; Tomić, Marina ; Zrakić, Magdalena
hrvatski
Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu
Trend zdrave prehrane i spoznaje potrošača o povezanosti prehrane i zdravlja dovele su do povećane potrošnja proizvoda sa smanjenim udjelom masti i šećera, takozvanih "light" proizvoda. Da bi što bolje zadovoljili potrebe i zahtjeve potrošača, proizvođači "light" proizvoda moraju poznavati svoje potrošače. Cilj ovog istraživanja jeste opisati potrošače "light" proizvoda u Zagrebu i okolici. Usmeno anketno ispitivanje 102 slučajno odabranih potrošača "light" proizvoda je pokazalo da veliki broj potrošača barem povremeno konzumira "light" proizvode, ali da potrošači nisu dovoljno upoznati s pravim značenjem oznake "light". Spol, dob te stavovi ispitanika o vlastitom zdravlju i prehrani, kao i njihovi stavovi o "light" proizvodima utječu na konzumaciju takvih proizvoda. Rezultati istraživanja daju podlogu za definiranje marketinških aktivnosti proizvođača "light" proizvoda.
“light” proizvodi; anketno ispitivanje; kupovno ponašanje; stavovi
nije evidentirano
engleski
Consumer bahaviour regarding “ light” food products on the Zagreb market
nije evidentirano
“light” products; survey; buying behaviour; attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija