Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja (CROSBI ID 533369)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja
Kada govorimo o kompetencijama vjeroučitelja, važno je odrediti koje su od njih temeljne budući da mogu varirati od vrlo širokih i općenitih do usko specifičnih i stručnih. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja počinje jačanjem procesa temeljnog obrazovanja vjeroučitelja i sastoji se od komplementarnih komponenata: inicijalnog (preddiplomskog/diplomskog) obrazovanja vjeroučitelja, uvođenja u posao, obrazovanja vjeroučitelja tijekom rada i cjeloživotnog učenja. U multikulturalnom okružju vjeroučitelj nije samo dobar poznavatelj drugih kultura, "brana" prema nastajanju stereotipa, jednostranih stajališta i predrasuda, već suradnik - kreator novih odnosa prema stvarnom znanju i uspješnim interkulturalnim odnosima. Nova uloga vjeroučitelja jest i osposobiti učenika za komunikaciju i prihvaćanje ljudi koji su različiti od njega, kako bi se osjećao dostojnim i ravnopravnim članom zajednice kojoj pripada. Promijenjena uloga vjeroučitelja u suvremenoj školi, iz motrišta interakcijsko-komunikacijske odgojne perspektive, u središte stavlja međuljudski odnos između učitelja i učenika, prema formiranju dinamične, stvaralačke, socijalne i humane školske zajednice.
škola; vjeroučitelj; pedagoška kompetencija vjeroučitelja; osiguravanje kvalitete nastave vjeronauka
nije evidentirano
engleski
Pedagogical competences of religion teachers
nije evidentirano
school; religion teacher; religion teachers pedagogical competence; religious teaching quality assurance
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Kompetencije vjeroučitelja za kvalitetno izvođenje vjeronaučne nastave
pozvano predavanje
23.02.2008-23.02.2008
Zagreb, Hrvatska