Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

E-mentor - iskustva iz jednog poslijediplomskog studija (CROSBI ID 533530)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Matijević, Milan E-mentor - iskustva iz jednog poslijediplomskog studija // Tehnologija - informatika - obrazovanje / Danilović, Mirčeta (ur.). Novi Sad : Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd, 2007. str. 390-397-x

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

E-mentor - iskustva iz jednog poslijediplomskog studija

Sažetak - Problemi koji su otežavali mentorsko vođenje u nastavi na daljinu prije dvadesetak godina su bitno umanjeni mogućnostima koje pruža elektronska pošta. Naime, osnovni problem koji je tada trebalo riješiti bio je pravodobno slanje povratne informacije o urađenim zadacima ili pravodobrno odgovaranje na pitanja studenata ili učenika. U ondašnjim uvjetima studenti su trebali ponekad čekati i više od sedam dana da im nastavnik – mentor javi da li je njihova zadaća pozitivno ocijenjena ili što trebaju dalje raditi na nekom individualnom projektu. Optimalno vrijeme koje se tada moglo postići uz klasičnu poštu bilo je u okvirima države četiri do pet dana od slanja zadaće do primanja povratne informacije od mentora. Ti su nedostaci u to vrijeme nadoknađivani korištenjem telefonske komunikacije. Danas elektronska pošta omogućuje svakodnevno komuniciranje udaljenih studenata i mentora. Tehnologija omogućuje da se u jednom danu pošalje zadatak i primi informacija o njegovoj kvaliteti i uspješnosti. U nekoliko sati mentor i student mogu razmijeniti i po nekoliko pitanja i odgovora. Glavno pitanje s tim u vezi danas jesete: Koliko su nastavnici (mentori) osposobljeni i motivirani za mentorsko vođenje studenata? Autor prikazuje iskustva u mentorskom komuniciranju putem elektronske pošte na jednom poslijediplomskom studiju na Sveučilišu u Zagrebu (N=160). Iskustvo je pokazalo izuzetno dobro prihvaćanje mentorskih usluga od strane studenata te studentske i mentorske prigovore na takav vid komuniciranja.

e-mentor; obrazovanje na daljinu; visokoškolska nastava

nije evidentirano

engleski

E-tutor - Experinces from a postgraduate study

nije evidentirano

e-Learning; e-Tutor; Distance Education; Teaching at University

nije evidentirano

Podaci o prilogu

390-397-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tehnologija - informatika - obrazovanje

Danilović, Mirčeta

Novi Sad : Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd

978-86-908273-4-3

Podaci o skupu

Tehnologija, informatika i obrazovanje - za društvo učenja i znanja

predavanje

26.01.2007-27.01.2007

Novi Sad, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija