Sukonstruiranje predškolskog kurikuluma (CROSBI ID 533615)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita ; Ciglar, Vesna
hrvatski
Sukonstruiranje predškolskog kurikuluma
Autorice problematiziraju odnos kurikuluma s pojmovima plana i programa. Pritom naglašavaju kako na predškolskoj razini odgoja i obrazovanja ove pojmove nije primjereno poistovjećivati. Predškolski kurikulum autorice određuju na dvije razine pa govore o kurikulumu u širem i užem smislu. Kurikulumom u širem smislu smatraju zajednička, od države propisana, orijentacijski sažeta načela na kojima bi se odgojno-obrazovni proces u predškolskim institucijama trebao temeljiti, dok kurikulumom u užem smislu smatraju način prilagodbe ili provedbe službenog kurikuluma u pojedinoj ustanovi s obzirom na njene posebnosti. U tom smislu one razmatraju koncept sukonstrukcije kurikuluma i naglašavaju potrebu razvoja predškolske ustanove u zajednicu koja uči.
predškolski kurikulum; sukonstrukcija kurikuluma
nije evidentirano
engleski
Mutual construction of preschool curriculum
nije evidentirano
preschool curriculum; mutual construction of preschool curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
103-112-x.
2007.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7237-07-3
Podaci o matičnoj publikaciji
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju
Bacalja, Robert ; Murn, Ante ; Nenadić-Bilan, Diana ; Klarin, Mira
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096