Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića (CROSBI ID 533620)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Slunjski, Edita Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 652-661-x

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića

Brojni svjetski i domaći izvori pokazuju da kvalitetniju odgojno-obrazovnu praksu određene škole (vrtića) nije moguće postići jednokratnim , parcijalnim ili povremenim uvođenjem inovacija. Propisivanje promjena i pokušaji njihove linearne, mehaničke primjene u odgojno-obrazovnoj praksi proizlaze iz neprihvaćanja složene, multidimenzionalne, dinamične i nelinearne prirode te prakse, tj. nedovoljnog razumijevanja fenomenologije promjene. Proces unapređenja odgojno-obrazovne prakse i mijenjanja kurikuluma treba voditi računa o specifičnoj, jedinstvenoj kulturi određene odgojno-obrazovne ustanove i utjecati na sve dimnezije njezine kulture. Središnji dio procesa promjena odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma škole (vrtića) predstavlja stvaranje uvjeta za razvoj novih vrijednosti, stajališta i načina razmišljanja učitelja (odgajatelja). Kontinuirana prilika upoznavanja postojećih i razvoja novih vrijednosti i stajališta, te razumijevanje svrhe promjena, učiteljima (odgajateljima) omogućuje izgrađivanje novih odgojno-obrazovnih strategija i pristupa, i šire gledano, razvoj novog oblika njihova profesionalizma.

društvo; škola; uloga učitelja u suvremenoj školi; interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja; međuljudski odnosi; odnos učitelj-učenik; kompetencija učitelja

nije evidentirano

engleski

Understanding of change phenomenology as a key of developing better quality of educational practice in kindergarten

nije evidentirano

society; school; teacher role in contemporary school; interactional and comunicational aspect of education; teacher-pupil relation; teacher competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

652-661-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija