Evaluacija i samoevaluacija odgojno-obrazovne prakse (CROSBI ID 533768)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana
hrvatski
Evaluacija i samoevaluacija odgojno-obrazovne prakse
Promjene u odgojno-obrazovnom kontekstu ne mogu biti potaknute isključivo izvana, nego su rezultat svakodnevnoga timskog učenja, građenja novog znanja i nove prakse u kojoj sudjeluju različiti profesionalci i ''zajednički učenici'' unutar konkretnog konteksta. Decentralizirano odlučivanje o promjenama, koje je nužno uvoditi u konkretno okruženje, pretpostavlja novu ulogu i veću odgovornost učitelja/odgajatelja za kvalitetu odgojno-obrazovne prakse. Traganje za uspješnom praksom polazi od razumijevanja teorije, njezinog stavljanja u praktičan kontekst (teorija u akciji) te njezine evaluacije i samoevaluacije (kritičko preispitivanje) preko daljnjeg mijenjanja prakse. Kontinuirano promišljanje (refleksija) učitelja/odgajatelja o odgojno-obrazovnoj praksi kreativan je i nepredvidljiv proces u kojem se istražuje i stvara nova praksa. Takva praksa nastaje kao konstruktivan odgovor na svakodnevne situacije u kojima praktičari osjećaju raskorak između neposrednih i konkretnih problema i uobičajenih strategija njihovog rješavanja.
evaluacija; samoevaluacija; odgojno-obrazovna praksa; promjene u obrazovanju; uloga učitelja/odgajatelja
nije evidentirano
engleski
Evaluation and self-evaluation of educational practice
nije evidentirano
evaluation; self-evaluation; educational practice; changes in education; teacher/educator role
nije evidentirano
Podaci o prilogu
678-684-x.
2007.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
Podaci o skupu
Prvi kongres pedagoga Hrvatske
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Hrvatska