Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija i samoevaluacija odgojno-obrazovne prakse (CROSBI ID 533768)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šagud, Mirjana Evaluacija i samoevaluacija odgojno-obrazovne prakse // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 678-684-x

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana

hrvatski

Evaluacija i samoevaluacija odgojno-obrazovne prakse

Promjene u odgojno-obrazovnom kontekstu ne mogu biti potaknute isključivo izvana, nego su rezultat svakodnevnoga timskog učenja, građenja novog znanja i nove prakse u kojoj sudjeluju različiti profesionalci i ''zajednički učenici'' unutar konkretnog konteksta. Decentralizirano odlučivanje o promjenama, koje je nužno uvoditi u konkretno okruženje, pretpostavlja novu ulogu i veću odgovornost učitelja/odgajatelja za kvalitetu odgojno-obrazovne prakse. Traganje za uspješnom praksom polazi od razumijevanja teorije, njezinog stavljanja u praktičan kontekst (teorija u akciji) te njezine evaluacije i samoevaluacije (kritičko preispitivanje) preko daljnjeg mijenjanja prakse. Kontinuirano promišljanje (refleksija) učitelja/odgajatelja o odgojno-obrazovnoj praksi kreativan je i nepredvidljiv proces u kojem se istražuje i stvara nova praksa. Takva praksa nastaje kao konstruktivan odgovor na svakodnevne situacije u kojima praktičari osjećaju raskorak između neposrednih i konkretnih problema i uobičajenih strategija njihovog rješavanja.

evaluacija; samoevaluacija; odgojno-obrazovna praksa; promjene u obrazovanju; uloga učitelja/odgajatelja

nije evidentirano

engleski

Evaluation and self-evaluation of educational practice

nije evidentirano

evaluation; self-evaluation; educational practice; changes in education; teacher/educator role

nije evidentirano

Podaci o prilogu

678-684-x.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija