Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno-obrazovne prakse (CROSBI ID 533771)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vujičić, Lidija Kvaliteta odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno-obrazovne prakse // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 753-760-x

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Kvaliteta odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno-obrazovne prakse

Kulturu odgojno-obarzovne ustanove određujemo kao izraz zajedničkih, temeljnih postavki, uvjerenja učitelja, učenika, ravnatelja, karakterističnih za djelovanje odgojno-obrazovne ustanove. Prepoznaje se po međusobnim odnosima ljudi, njihovu zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okružju te stupnju usmjerenosti na učenje i istraživanje. O odgojno-obrazovnoj ustanovi raspravljamo kao o jednoj organizaciji, a o kulturi kao svojstvu organizacije kojem se njezini članovi trebaju prilagođavati u procesu stalne evolucije. Pritom ističemo da mijenjanje kulture odgojno-obrazovne ustanove ne znači samo promjenu organizacijskih, tj. strukturalnih dimenzija u ustanovi, nego još više zahtijeva promjenu načina razmišljanja učitelja, tj. podizanje kvalitete njihova razumijevanja odgojno-obrazovnog procesa. U skladu sa sukonstruktivističkim shvaćanjem u određenju kulture odgojno-obrazovne ustanove, apostofira se potreba izravnog istraživanja, razumijevanja, komuniciranja i zajedničkog učenja svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu.

kultura; odgojno-obrazovna ustanova; škola; školsko ozračje; uloga učitelja

nije evidentirano

engleski

Quality of educational institution and quality of educational practice

nije evidentirano

culture; educational institution; school; school environment; teacher role

nije evidentirano

Podaci o prilogu

753-760-x.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija