Kvaliteta odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno-obrazovne prakse (CROSBI ID 533771)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Kvaliteta odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno-obrazovne prakse
Kulturu odgojno-obarzovne ustanove određujemo kao izraz zajedničkih, temeljnih postavki, uvjerenja učitelja, učenika, ravnatelja, karakterističnih za djelovanje odgojno-obrazovne ustanove. Prepoznaje se po međusobnim odnosima ljudi, njihovu zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okružju te stupnju usmjerenosti na učenje i istraživanje. O odgojno-obrazovnoj ustanovi raspravljamo kao o jednoj organizaciji, a o kulturi kao svojstvu organizacije kojem se njezini članovi trebaju prilagođavati u procesu stalne evolucije. Pritom ističemo da mijenjanje kulture odgojno-obrazovne ustanove ne znači samo promjenu organizacijskih, tj. strukturalnih dimenzija u ustanovi, nego još više zahtijeva promjenu načina razmišljanja učitelja, tj. podizanje kvalitete njihova razumijevanja odgojno-obrazovnog procesa. U skladu sa sukonstruktivističkim shvaćanjem u određenju kulture odgojno-obrazovne ustanove, apostofira se potreba izravnog istraživanja, razumijevanja, komuniciranja i zajedničkog učenja svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu.
kultura; odgojno-obrazovna ustanova; škola; školsko ozračje; uloga učitelja
nije evidentirano
engleski
Quality of educational institution and quality of educational practice
nije evidentirano
culture; educational institution; school; school environment; teacher role
nije evidentirano
Podaci o prilogu
753-760-x.
2007.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
Podaci o skupu
Prvi kongres pedagoga Hrvatske
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Hrvatska