Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske (CROSBI ID 471333)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lamza-Maronić, Maja ; Segetlija, Zdenko Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske // Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress / Peršić, Milena (ur.). Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija, 1998. str. 773-781-x

Podaci o odgovornosti

Lamza-Maronić, Maja ; Segetlija, Zdenko

hrvatski

Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske

Kvaliteta se iskristarizirala u odlučnoga čimbenika tržišne utakmice. Potala je glavni instrument za osiguranje uspjeha poduzeća u budućnosti, putem zadovoljnih kupaca. Ugostiteljska poduzeća samostalno kreiraju miks kvalitete, da bi se izdigla iznad konkurencije. Da bi se osigurala kvaliteta usluga ugostiteljske poslovne jedinice, potrebno je osigurati kvalitetu osobnoga rada, kvalitetu procesa i kvalitetu cijelog apoduzeća. Ugostiteljska poslovna jedinica treba težiti takvom svom tržišnom nastupu s kojim će kod gosta stvoriti zadovoljstvo marketingom.

marketinški splet; potrošač - gost; ugostiteljsko poduzeće

nije evidentirano

engleski

Manaement Quality of Catering Establishments in Eastern Croatia

nije evidentirano

marketing-mix; consumer-guest; catering firm

nije evidentirano

Podaci o prilogu

773-781-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress

Peršić, Milena

Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija

Podaci o skupu

14th Biennal International Congress

predavanje

05.10.1998-06.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija