Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos roditelja prema djeci s aspekta manipulacije (CROSBI ID 35300)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Zloković, Jasminka Odnos roditelja prema djeci s aspekta manipulacije // Inovacije u učinkovitijem odgojno-obrazovnom radu / Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2007. str. 37-53-53

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka

hrvatski

Odnos roditelja prema djeci s aspekta manipulacije

Djeca i mladi populacija su koja je posebno podložna različitim oblicima manipulacije. S obzirom na raznovrsnost oblika i izvora manipulacije kao i njenih posljedica smatramo kako je manipulaciju potrebno razmatrati kao oblik nasilja. Manipulirajući djecom i neki roditelji pokušavaju svoje ponašanje prikazati isključivo kao brigu o djetetu iako su jasne razlike i granice između odgoja, zaštite i manipuliranja, dosljednosti i neodlučnosti, slobode i podčinjenosti kao i prisile da se prihvati nečije mišljenje ili ponašanja koja nisu za dijete u najboljem interesu. Istovremeno pokazuju se brojne mogućnosti reduciranja uočenih problema i pomoći roditeljima i djeci implementacijom različitih edukacijskih i preventivnih programa. U ostvarivanju ovih zadaća odgojno-obrazovna uloga škole ima jednu od centralnih uloga. Suvremena pedagogija fokusirana je na svakodnevne probleme djece i roditelja, kao i na &laquo ; ; nove&raquo ; ; funkcionalne pismenosti i kompetencije u poticanju odgoja i razvoja djece.

roditelji, djeca, odnosi u obitelji, odgoj, manipulacija

nije evidentirano

engleski

Parents relations with children concerning manipulation

nije evidentirano

parents, children, family relations, education, manipulation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-53-53.

objavljeno

Podaci o knjizi

Inovacije u učinkovitijem odgojno-obrazovnom radu

Vrgoč, Hrvoje

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

2007.

778-953-6134-66-7

Povezanost rada

Pedagogija