Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije (CROSBI ID 738840)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije
Na temelju rezultata analize razvijenosti hrvatske maloprodaje izvode se zaključci o njezinom zaostajanju u odnosu na zemlje Europske Unije, Švicarsku, SAD i Japan. Potrebe i mogućnosti internacionalizacije hrvatske maloprodaje pokušavaju se ocijeniti na temelju analize maloprodajne zasićenosti i tržišnoga potencijala.
trgovina na malo; prodavaonica; prodajna površina; indeks maloprodajne zasićenosti; regionalni indeks kupovne snage; internacionalizacija maloprodaje
nije evidentirano
engleski
Retail Trade in The Republic of Croatia and The Requirements for it's Internationalisation
nije evidentirano
retail trade; outlet; sales area; index of market saturation; regional index of purchasing power; internationalisation of retail trade
nije evidentirano
Podaci o prilogu
219-229-x.
1997.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu
0353-4790
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096