Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa (CROSBI ID 533890)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Slunjski, Edita Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.). Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 491-499-x

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa

Vrijednosti, koje se mogu shvatiti kao sklop apstraktnih ideja o tome što je dobro, ispravno i poželjno pa predstavljaju svojevrsno mjerilo za prosudbu ljudi, pojava i događaja, moguće je razmatrati i na osobnoj razini (osobne vrijednosti) i na razini društva (društvene vrijednosti). Društvene se vrijednosti značajno odražavaju na definiranje odgojnih vrijednosti, jer se upravo putem odgoja nastoji afirmirati određeni društveni sustav vrijednosti i postići reprodukcija postojećeg društva. Humana i demokratična škola temelji se na demokratičnim vrijednostima poput slobode, ravnopravnosti, međusobnog uvažavanja, suodlučivanja učenika u odgojno-obrazovnom procesu i drugih, no njih je u odgojno-obrazovnoj praksi teško ostvariti. Kvalitetnu odgojno-obrazovnu praksu u školi nije moguće ostvariti proglašavanjem novih vrijednosti jer njihovo deklarativno prihvaćanje ne mora rezultirati kvalitetnim promjenama odgojno-obrazovne prakse. Praksom upravlja sustav implicitnih vrijednosti i uvjerenja svakog učitelja koji se ponekad naziva ''folk-uvjerenjima učitelja'', ''slikom učitelja o djetetu'', ''implicitnim teorijama učitelja'' ili ''mentalnim modelima''.

učitelj; vrijednosti učitelja; odgojne vrijednosti; odgojno-obrazovni proces;

nije evidentirano

engleski

Teachers values as foundation of educational process

nije evidentirano

teacher; teachers value; educational values; educational process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

491-499-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kompetencije i kompetentnost učitelja

Babić, Nada

Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University

978-953-6965-11-3

Podaci o skupu

(Kompetencije i kompetentnost učitelja)

predavanje

18.04.2007-19.04.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija