Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa (CROSBI ID 533890)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa
Vrijednosti, koje se mogu shvatiti kao sklop apstraktnih ideja o tome što je dobro, ispravno i poželjno pa predstavljaju svojevrsno mjerilo za prosudbu ljudi, pojava i događaja, moguće je razmatrati i na osobnoj razini (osobne vrijednosti) i na razini društva (društvene vrijednosti). Društvene se vrijednosti značajno odražavaju na definiranje odgojnih vrijednosti, jer se upravo putem odgoja nastoji afirmirati određeni društveni sustav vrijednosti i postići reprodukcija postojećeg društva. Humana i demokratična škola temelji se na demokratičnim vrijednostima poput slobode, ravnopravnosti, međusobnog uvažavanja, suodlučivanja učenika u odgojno-obrazovnom procesu i drugih, no njih je u odgojno-obrazovnoj praksi teško ostvariti. Kvalitetnu odgojno-obrazovnu praksu u školi nije moguće ostvariti proglašavanjem novih vrijednosti jer njihovo deklarativno prihvaćanje ne mora rezultirati kvalitetnim promjenama odgojno-obrazovne prakse. Praksom upravlja sustav implicitnih vrijednosti i uvjerenja svakog učitelja koji se ponekad naziva ''folk-uvjerenjima učitelja'', ''slikom učitelja o djetetu'', ''implicitnim teorijama učitelja'' ili ''mentalnim modelima''.
učitelj; vrijednosti učitelja; odgojne vrijednosti; odgojno-obrazovni proces;
nije evidentirano
engleski
Teachers values as foundation of educational process
nije evidentirano
teacher; teachers value; educational values; educational process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
491-499-x.
2007.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6965-11-3
Podaci o matičnoj publikaciji
Kompetencije i kompetentnost učitelja
Babić, Nada
Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University
Podaci o skupu
(Kompetencije i kompetentnost učitelja)
predavanje
18.04.2007-19.04.2007
Osijek, Hrvatska