Neke postavke koncepcije životnog ciklusa poduzeća i životnog ciklusa proizvoda (CROSBI ID 137527)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Neke postavke koncepcije životnog ciklusa poduzeća i životnog ciklusa proizvoda
U radu se analiziraju neka shvaćanja koncepcije životnog ciklusa poduzeća i koncepcije životnog ciklusa proizvoda. Objašnjava se koncepcija životnoga ciklusa u marketinškom menadžmentu, u marketinškoj teoriji, u teoriji potrošnje. Napominje se postojanje ideja o životnom ciklusu ugostiteljskih usluga, projekata, informacijskih sustava, poslova, logističkih učinaka, razina aktivnosti u međunarodnoj logistici, maloprodajnih oblika. Koncepcija životnog ciklusa poduzeća razvila se pored ostalih shvaćanja razvoja poduzeća i pored drugih postavki koje se zasnivaju na analogiji s biološkim svijetom. Ova se koncepcija različito shvaća s obziromna broj faza, oblik krivulje, organizacijska stanja i sl. Koncepcija životnoga ciklusa proizvoda ima široku primjenu unutar strategijskoga menadžmenta. Također se može različito shvaćati i upotrebljavati u praksi. Najvažnije je njeno shvaćanje kao instrumenta planiranja, instrumenta kontrole i instrumenta predviđanja. No, ova koncepcija objašnjava razvoj previše jednostavno. Stoga je važna i koncepcija evolucijskoga ciklusa proizvoda.
koncepcija životnog ciklusa; životni ciklus poduzeća; životni ciklus proizvoda
nije evidentirano
engleski
Some conceptions assumptions of company life cycle and product life cycle
nije evidentirano
conception of life cycle; lif cycle of company; product life cycle
nije evidentirano