Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neke postavke koncepcije životnog ciklusa poduzeća i životnog ciklusa proizvoda (CROSBI ID 137527)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Segetlija, Zdenko Neke postavke koncepcije životnog ciklusa poduzeća i životnog ciklusa proizvoda // Ekonomski vjesnik, 7. (1994), 1; 101-110

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Neke postavke koncepcije životnog ciklusa poduzeća i životnog ciklusa proizvoda

U radu se analiziraju neka shvaćanja koncepcije životnog ciklusa poduzeća i koncepcije životnog ciklusa proizvoda. Objašnjava se koncepcija životnoga ciklusa u marketinškom menadžmentu, u marketinškoj teoriji, u teoriji potrošnje. Napominje se postojanje ideja o životnom ciklusu ugostiteljskih usluga, projekata, informacijskih sustava, poslova, logističkih učinaka, razina aktivnosti u međunarodnoj logistici, maloprodajnih oblika. Koncepcija životnog ciklusa poduzeća razvila se pored ostalih shvaćanja razvoja poduzeća i pored drugih postavki koje se zasnivaju na analogiji s biološkim svijetom. Ova se koncepcija različito shvaća s obziromna broj faza, oblik krivulje, organizacijska stanja i sl. Koncepcija životnoga ciklusa proizvoda ima široku primjenu unutar strategijskoga menadžmenta. Također se može različito shvaćati i upotrebljavati u praksi. Najvažnije je njeno shvaćanje kao instrumenta planiranja, instrumenta kontrole i instrumenta predviđanja. No, ova koncepcija objašnjava razvoj previše jednostavno. Stoga je važna i koncepcija evolucijskoga ciklusa proizvoda.

koncepcija životnog ciklusa; životni ciklus poduzeća; životni ciklus proizvoda

nije evidentirano

engleski

Some conceptions assumptions of company life cycle and product life cycle

nije evidentirano

conception of life cycle; lif cycle of company; product life cycle

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7. (1)

1994.

101-110

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija