Oblikovanje ugostiteljskog poduzeća kao preduvjet kvalitete turističke ponude (CROSBI ID 533989)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Oblikovanje ugostiteljskog poduzeća kao preduvjet kvalitete turističke ponude
U radu se ističe potreba razvijanja poduzetništva u ugostiteljstvu Hrvatske, te iznose temelje odredbe o značenju pojmova "poduzeće" i "pogon". Analizira se pojam ugostiteljskoga objekta i ističe bogatstvo oblika ugostiteljskih pogona. U nalaženju marketing - miksa ugostiteljskog poduzeća pokušava se primijeniti marketing miks proizvođača. Kod oblikovanja ugostiteljskog pogona povlači se analogija s trgovinskim pogonom te se nalazi da su za određivanje oblika pogona važni tržišno - politički instrumenti (instrumenti marketing-miksa). Te komponente pokušavaju se obuhvatiti popisom ishodišnih točaka za oblike ugostiteljskih pogona.
poduzetništvo; ugostiteljstvo; poduzeće; pogon; ugostiteljski objekt; marketing-miks ugostiteljskog poduzeća
nije evidentirano
engleski
Structuring of hotel and catering trade companies as a prerequisite for the quality of tourist supply
nije evidentirano
enterprises; catering; enterprise; business unit; catering building; marketing mix of the catering company
nije evidentirano
Podaci o prilogu
327-333.
1992.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Andrić, Neda
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Međunarodni kongres Hotelska kuća`92 - 11. bienalni znanstveni susret
predavanje
16.10.1992-17.10.1992
Opatija, Hrvatska