Koncept marketing miksa i životnog ciklusa prodavaonica u trgovini na malo (CROSBI ID 137604)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Koncept marketing miksa i životnog ciklusa prodavaonica u trgovini na malo
Autor vjeruje da se koncept marketing miksa i životnog ciklusa prodavaonice može upotrijebiti u potpunosti u trgovini na malo. Posebnosti trgovine na malo traže razmatranje prodavaonica kao uvjeta u kojima je implementiran model maloprodajnoga miksa i isto tako kao uvjeta u kojima razvoj omogućuje i razvoj cijele trgovine na malo. Koncept životnoga ciklusa prodavaonica pomaže nam da nađemo da li prodavaonica nastupa u skladu s potrebama kupaca i da li maloprodajni miks treba mijenjati. Koncept nam isto tako pomaže da predvidimo prodaju u budućoj prodavaonici, te nam omogućuje da donesemo razumne odluke o eventualnim ulaganjima u novu prodavaonicu.
peodavaonica; maloprodajni miks; koncept životnog ciklusa
nije evidentirano
engleski
The concept of the marketing mix and of the life cycle of retail stores
nije evidentirano
retail store; retail trade mix; concept of the life cycle
nije evidentirano