Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Koncept marketing miksa i životnog ciklusa prodavaonica u trgovini na malo (CROSBI ID 137604)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Segetlija, Zdenko Koncept marketing miksa i životnog ciklusa prodavaonica u trgovini na malo // Marketing (Zagreb), 9 (1978), 1; 21-25

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Koncept marketing miksa i životnog ciklusa prodavaonica u trgovini na malo

Autor vjeruje da se koncept marketing miksa i životnog ciklusa prodavaonice može upotrijebiti u potpunosti u trgovini na malo. Posebnosti trgovine na malo traže razmatranje prodavaonica kao uvjeta u kojima je implementiran model maloprodajnoga miksa i isto tako kao uvjeta u kojima razvoj omogućuje i razvoj cijele trgovine na malo. Koncept životnoga ciklusa prodavaonica pomaže nam da nađemo da li prodavaonica nastupa u skladu s potrebama kupaca i da li maloprodajni miks treba mijenjati. Koncept nam isto tako pomaže da predvidimo prodaju u budućoj prodavaonici, te nam omogućuje da donesemo razumne odluke o eventualnim ulaganjima u novu prodavaonicu.

peodavaonica; maloprodajni miks; koncept životnog ciklusa

nije evidentirano

engleski

The concept of the marketing mix and of the life cycle of retail stores

nije evidentirano

retail store; retail trade mix; concept of the life cycle

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

1978.

21-25

objavljeno

0581-1023

Povezanost rada

Ekonomija