NETEHNIČKE KOMPETENCIJE KOJE SU POTREBNE STRUČNJACIMA ZA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE: KAKO DJELOTVORNO OBLIKOVATI INTERAKCIJU S KORISNICIMA? (CROSBI ID 84775)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Aurer, Boris ; Bubaš, Goran
hrvatski
NETEHNIČKE KOMPETENCIJE KOJE SU POTREBNE STRUČNJACIMA ZA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE: KAKO DJELOTVORNO OBLIKOVATI INTERAKCIJU S KORISNICIMA?
Brze promjene u informacijskim tehnologijama (IT) i reorganiozacije poduzeća, koja se nalaze u iznimnoj konkurenciji na svjetskom tržištu, postavljaju sve veće zahtjeve pred informatičare i druge stručnjake za IT. Porast kompleksnosti programske podrške i zahtjevi za ekonomskim osnovama u primjeni IT u organizacijama, kao i promjene u sustavima rada, traže od stručnjaka za IT različite vidove kompetencije. Nakon razmatranja netehničkih oblika kompetencije, koji su od važnosti za stručnjaka iz IT, daju se rezultati empirijskog istraživanja činitelja kompetencije informatičara na užem području interakcije s korisnicima.
informacijska tehnologija; softversko inženjerstvo; kadrovi; kompetencija; komunikacijske vještine; program fakultetskog studija
nije evidentirano
engleski
NON-TECHNICAL COMPETENCIES REQUIRED FOR INFORMATION TECHNOLOGY PROFESSIONALS: HOW TO EFFECTIVELY INTERACT WITH CLIENTS/USERS
nije evidentirano
information technology; software engineering; personnel; competency; communication skills; collage curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22 (1)
1998.
41-52-x
objavljeno
0351-1804