Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Demokracija kao temeljna odgojna vrijednost (CROSBI ID 138015)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka Demokracija kao temeljna odgojna vrijednost // Dijalog i društvo, 9 (2007), 2; 335-354

Podaci o odgovornosti

Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka

hrvatski

Demokracija kao temeljna odgojna vrijednost

Danas se puno govori o demokratskom društvu, o važnosti demokratskih odnosa, o demokratskom okruženju, demokratskom odgoju..., ali je malo onih koji razumiju što se konkretno pod tim podrazumijeva i kakvi se zahtjevi nameću pojedincu kao građaninu. Značajniji pomaci u uspostavljanju demokracije u društvu učinjeni su tijekom XX. stoljeća kada su na međunarodnom planu uloženi značajni napori ka zaštiti temeljnih ljudskih prava i sloboda kao pretpostavci i uvjetu za razvoj društva mira i demokracije. O razvijenosti demokracije u društvu ovisi kvaliteta života pojedinca i čitave društvene zajednice. U suvremenom svijetu demokracija je postala ideal društvenih odnosa te predstavlja temeljnu društvenu vrijednost. Demokracija nije gotovo, postignuto stanje, već proces u kojem se teži postizanju tog ideala. A da bi se taj ideal postigao, potrebno je djecu i mlade odgajati i obrazovati da budu odgovorni članovi društva te kod njih razvijati sustav vrijednosti koji će im omogućiti izgradnju demokratskog društva.

demokratsko društvo; odgoj za demokraciju; demokratsko okruženje; moralni odgoj; humane vrijednosti; demokratski odgoj

nije evidentirano

engleski

Democracy as the Fundamental Educational Value

nije evidentirano

democratic society; upbringing for democrarcy; democratic environment; moral education; human values; democratic upbringing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2007.

335-354

objavljeno

1332-3210

Povezanost rada

Pedagogija