Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse - put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 138176)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Vujičić, Lidija Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse - put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju // Informatologia (Zagreb), 40 (2007), 3; 229-233

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse - put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju

U stručnoj i znanstvenoj literaturi navodi se veliki broj izvora koji izlažu i obrazlažu razloge neuspjeha reformi u svijetu, s naglaskom na neuspjehe mijenjanja odgojno-obrazovne prakse. Pozivajući se na mnoge autore (Bruner (2000), Fullan, (1993, 1999), Hopkins (2001) i dr.), u osnovi promišljanja ovog rada je teza da se prave, dugoročne, kvalitetne, promjene u odgoju i obrazovanju mogu dogoditi izravnim mijenjanjem odgojno-obrazovne prakse u ustanovi. Pri tom mijenjanje odgojno-obrazovne prakse u ustanovi, ne znači samo promjenu organizacijskih, tj. strukturalnih dimenzija u ustanovi, nego još više zahtijeva promjenu načina razmišljanja učitelja, tj. podizanje kvalitete njihova razumijevanja odgojno-obrazovnog procesa. Razumijevanje odgojno- obrazovne prakse povezano je sa stručnim usavršavanjem učitelja kao strategijom u procesu mijenjanja odgojno-obrazovne prakse na putu ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju. Radi se o profesionalnom usavršavanju učitelja kao kontinuiranom, cjeloživotnom procesu a refleksivnoj praksi kao permanentnoj strategiji učenja.

izravno mijenjanje odgojno-obrazovne prakse; obrazovne reforme; refleksivna praksa; stručno usavršavanje; učenje

nije evidentirano

engleski

Changing educational practice - way to qualitative changes in education

nije evidentirano

direct changing of educational practice; educational reforms; reflective practice; professional improvement; learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (3)

2007.

229-233

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost