Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse (CROSBI ID 534455)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vujičić, Lidija Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.). Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 157-162

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse

Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja ključno je pitanje u svakoj zemlji, budući da je kvaliteta učiteljskog kadra jedan od glavnih činitelja koji djeluju na razinu obrazovnih postignuća učenika. S druge strane, u suvremenoj literaturi sve više autora ističe potrebna umijeća sadašnjih i budućih građana društva, koji svoje mjesto moraju pronaći u nacionalnom kurikulumu. To su: sposobnosti učiti kako učiti i druge meta-kognitivne ili misaone sposobnosti ; sposobnosti učenja u timu i na radnom mjestu ; sposobnosti sučeljavanja ili snalaženja u rješavanju novih, nepredvidljivih problema ; sposobnosti dobre verbalne komunikacije a ne samo pisane ; kreativne, inovativne i poduzetničke sposobnosti. Postavlja se pitanje koje su to kompetencije učitelja koje im pomažu da se nose sa zahtjevima društva znanja. U radu raspravljamo o osobnom i profesionalnom razvoju učitelja u čije središte promišljanja stavljamo razvoj praktične kompetencije. Kompetentnost određujemo kao razvojnu kategoriju koju uvelike određuje i spremnost na cjeloživotno učenje i istraživanje. A refleksivnu praksu povezujemo uz pojam cjeloživotnog učenja kao proces kontinuiranog osobnog usavršavanja.

cjeloživotno učenje; kompetentnost; praktična kompetencija; profesionalni razvoj; refleksivna praksa; učitelj

nije evidentirano

engleski

The development of a practical competence of a teacher – a way to the research and professional improvement

nije evidentirano

lifelong learning; competence; practical competence; professional development; reflexive practice; teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

157-162.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kompetencije i kompetentnost učitelja

Babić, Nada

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University

978-953-6965-11-3

Podaci o skupu

(Kompetencije i kompetentnost učitelja)

ostalo

18.04.2007-19.04.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija