Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse – put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 534457)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse – put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju
U stručnoj i znanstvenoj literaturi navodi se veliki broj izvora koji izlažu i obrazlažu razloge neuspjeha reformi u svijetu, s naglaskom na neuspjehe mijenjanja odgojno-obrazovne prakse. Pozivajući se na mnoge autore (Bruner (2000), Fullan, (1993, 1999), Hopkins (2001) i dr.), u osnovi promišljanja ovog rada je teza da se prave, dugoročne, kvalitetne, promjene u odgoju i obrazovanju mogu dogoditi izravnim mijenjanjem odgojno-obrazovne prakse u ustanovi. Pri tom mijenjanje odgojno-obrazovne prakse u ustanovi, ne znači samo promjenu organizacijskih, tj. strukturalnih dimenzija u ustanovi, nego još više zahtijeva promjenu načina razmišljanja učitelja, tj. podizanje kvalitete njihova razumijevanja odgojno-obrazovnog procesa. Razumijevanje odgojno-obrazovne prakse povezano je sa stručnim usavršavanjem učitelja kao strategijom u procesu mijenjanja odgojno-obrazovne prakse na putu ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju. Radi se o profesionalnom usavršavanju učitelja kao kontinuiranom, cjeloživotnom procesu a refleksivnoj praksi kao permanentnoj strategiji učenja.
izravno mijenjanje odgojno-obrazovne prakse; obrazovne reforme; refleksivna praksa; stručno usavršavanje; učenje
nije evidentirano
engleski
Changing educational practice – way to qualitative changes in education
nije evidentirano
direct changing of educational practice; educational reforms; reflective practice; professional improvement; learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-17.
2007.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Društvo i tehnologija
Plenković, Juraj
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo
Podaci o skupu
Društvo i tehnologija
ostalo
28.06.2007-30.06.2007
Split, Hrvatska