Prikaz programa emocionalnog opismenjavanja (CROSBI ID 534630)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Munjas Samarin, Radenka ; Takšić, Vladimir
hrvatski
Prikaz programa emocionalnog opismenjavanja
Program emocionalnog opismenjavanja kao osnovnu ideju ima integraciju emocionalnog jezika i osobnih iskustava djece, s ciljem izgradnje njihovih emocionalnih vještina. Djeca uče imenovati, uspoređivati, vrednovati vlastita te mišljenja, osjećaje, ponašanje drugih ; artikulirano raspravljaju i pišu o osobnim iskustvima. Namjera je programa da djeca steknu rječnik izraza vezanih uz privatni emocionalni doživljaj, kroz seriju zadataka kojima se posvećuju u razredu i kod kuće. Zadaci se tiču razmišljanja o sebi, analize školskog materijala i tekućih događaja, obiteljskih interakcija, simboličkih reprezentacija riječi, razrednih diskusija te kreativnog pisanja. Namjera je prikazati program čiji su autori Marvin Maurer i Marc A. Brackett, a teorijski je utemeljen na Mayer-Salovey modelu emocionalne inteligencije i primjeren osnovnoškolskom uzrastu u dobi 10-12 godina. Lako je primjenjiv jer su sadržaji susreta uklopljeni u sadržaj drugih školskih predmeta (likovne umjetnosti, povijesti, književnosti i slično). Provodi se kroz tjedne susrete s voditeljem programa, pri čemu se na svakom susretu usvaja nova riječ za imenovanje osjećaja kroz 6 pažljivo osmišljenih koraka.
emcionalno opismenjavanje; rječnik emocionalnih doživljaja; emocionalna inteligencija
nije evidentirano
engleski
The program for emotional literacy
nije evidentirano
emotional literacy; vocabulary emotion; emotional intelligence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-55.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Prevencija - (re)habilitacija - psihoedukacija - kroz interdisciplinarnost
Lopižić, Josip
Zagreb: Naklada Slap
Podaci o skupu
15. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
predavanje
14.11.2007-17.11.2007
Dubrovnik, Hrvatska