Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija programa emocionalnog opismenjavanja (CROSBI ID 534634)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Munjas Samarin, Radenka ; Takšić, Vladimir Evaluacija programa emocionalnog opismenjavanja // Prevencija - (re)habilitacija - psihoedukacija - kroz interdisciplinarnost / Lopižić, Josip (ur.). Zagreb: Naklada Slap, 2007. str. 55-56

Podaci o odgovornosti

Munjas Samarin, Radenka ; Takšić, Vladimir

hrvatski

Evaluacija programa emocionalnog opismenjavanja

Cilj istraživanja bio je provjeriti efekte provođenja programa emocionalnog opismenjavanja na kognitivno, socijalno i emocionalno funkcioniranje učenika u razvojnom periodu ulaska u adolescenciju. U istraživanju su sudjelovali učenici petih razreda, iz dviju riječkih osnovnih škola ; ukupno 96 učenika, od čega 49 učenika muškog i 47 ženskog spola, prosječne dobi 10.87 godina &plusmn ; 0.54 godine. U svakoj školi je izabran po jedan tretmanski razred, u kojem se program emocionalnog opismenjivanja provodio, i jedan komparabilni razred, koji nije bio uključen u program. Kod svih učenika izmjerene su razine emocionalnog znanja i razumijevanja, altruizma, depresivnosti, agresivnosti i empatije, i to u tri navrata: neposredno prije početka provođenja programa, neposredno nakon i 3 mjeseca nakon završetka emocionalnog opismenjavanja. Rezultati analiza varijance s ponovljenim mjerenjima pokazuju da nakon tretmana emocionalnog opismenjavanja dolazi do povećanja rezultata na testu emocionalnog znanja i razumijevanja emocija. Također, došlo je do smanjenja procjene učestalosti agresivnih ponašanja opaženog od strane vršnjaka, što je izraženije kod dječaka, te do povećanja rezultata na skali samoprocjene altruističnih ponašanja kod učenika u tretmanskoj skupini, što je izraženije kod djevojčica. Moguće je zaključiti da je došlo do pozitivnih efekata programa emocionalnog opismenavanja na navedene aspekte funkcioniranja učenika.

evaluacija programa; emocionalno opismenjavanje; emocionalno znanje i razumijevanje; agresivnost; altruizam

nije evidentirano

engleski

Evaluation of the Program for emotional literacy

nije evidentirano

program evaluation; emotional literacy; emotion knowledge and understanding; agression; altruism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-56.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prevencija - (re)habilitacija - psihoedukacija - kroz interdisciplinarnost

Lopižić, Josip

Zagreb: Naklada Slap

Podaci o skupu

15. godišnja konferencija hrvatskih psihologa

predavanje

14.11.2007-17.11.2007

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija