Kreativni proces u oglašavanju (CROSBI ID 349168)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gržinčić, Filip
Grbac, Bruno
hrvatski
Kreativni proces u oglašavanju
Oglašavanje se iz dana u dan sve više razvija i napreduje, te dnevno čovjek profiltrira na stotine oglasa i reklamnih poruka. Sve više prostora u urbanim i ruralnim sredinama se podređuje marketingu, odnosno bivaju izloženi, prekriveni i promijenjeni u svrhu reklamiranja određenog proizvoda ili usluge. Jedno od elementarnih oglašavačkih poruka je i tiskani oglas. Oglas ima zadaću predstaviti tvrtku ili proizvod potencijalnim kupcima na najbolji mogući način i uvjeriti ih u kupnju određenog proizvoda što je njegov finalni cilj, te kao takav mora biti originalan, uvjerljiv i mora se izdizati iz mase drugih istovjetnih oglasa.
oglašavanje; kreativni proces; marketing
nije evidentirano
engleski
Creative process in advertising
nije evidentirano
advertising; creative process; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
31.03.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka, Hrvatska