Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativni proces u oglašavanju (CROSBI ID 349168)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gržinčić, Filip Kreativni proces u oglašavanju / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Hrvatska, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Gržinčić, Filip

Grbac, Bruno

hrvatski

Kreativni proces u oglašavanju

Oglašavanje se iz dana u dan sve više razvija i napreduje, te dnevno čovjek profiltrira na stotine oglasa i reklamnih poruka. Sve više prostora u urbanim i ruralnim sredinama se podređuje marketingu, odnosno bivaju izloženi, prekriveni i promijenjeni u svrhu reklamiranja određenog proizvoda ili usluge. Jedno od elementarnih oglašavačkih poruka je i tiskani oglas. Oglas ima zadaću predstaviti tvrtku ili proizvod potencijalnim kupcima na najbolji mogući način i uvjeriti ih u kupnju određenog proizvoda što je njegov finalni cilj, te kao takav mora biti originalan, uvjerljiv i mora se izdizati iz mase drugih istovjetnih oglasa.

oglašavanje; kreativni proces; marketing

nije evidentirano

engleski

Creative process in advertising

nije evidentirano

advertising; creative process; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

31.03.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija