Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kritički osvrt na koncept organizacije koja uči (CROSBI ID 138731)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rupčić, Nataša Kritički osvrt na koncept organizacije koja uči // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 16 (2007), 6; 1239-1261

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Kritički osvrt na koncept organizacije koja uči

Koncept organizacije koja uči svojim holističkim pristupom nastoji pomiriti interese svih zainteresiranih strana. Cilj je stvoriti okružje u kojem će ispunjavanje ciljeva svih zainteresiranih strana biti prirodno i obnavljajuće te istodobno jamčiti održivost. Ideja koja djeluje kao kohezivna sila između menadžera i zaposlenih jest učenje kao prirodna čovjekova potreba i način razvijanja potencijala i postizanja osobnoga blagostanja, ali istovremeno i obveza poduzeća kao jedinoga načina kako ono može dugoročno osigurati opstanak u ekonomiji znanja. Ovim radom nastoji se dati doprinos u razumijevanju značajka koncepta organizacije, odnosno poduzeća koje uči sa svrhom kritičkoga sagledavanja mogućnosti i implikacija njegova uvođenja. Iako su identificirane mnoge nekonzistentnosti u pogledu koncepta organizacije koja uči te prepreke njegovu uvođenju, ipak je neosporno da je potrebno mijenjati način gledanja na poduzeće i okruženje što unatoč nedostacima pruža ovaj koncept.

učeća organizacija ; poduzeće koje uči ; kritički osvrt

nije evidentirano

engleski

Critical Review of the Learning Organization Concept

nije evidentirano

learning organization ; learning company ; critical review

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (6)

2007.

1239-1261

objavljeno

1330-0288

1848-6096

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost