Kritički osvrt na koncept organizacije koja uči (CROSBI ID 138731)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Kritički osvrt na koncept organizacije koja uči
Koncept organizacije koja uči svojim holističkim pristupom nastoji pomiriti interese svih zainteresiranih strana. Cilj je stvoriti okružje u kojem će ispunjavanje ciljeva svih zainteresiranih strana biti prirodno i obnavljajuće te istodobno jamčiti održivost. Ideja koja djeluje kao kohezivna sila između menadžera i zaposlenih jest učenje kao prirodna čovjekova potreba i način razvijanja potencijala i postizanja osobnoga blagostanja, ali istovremeno i obveza poduzeća kao jedinoga načina kako ono može dugoročno osigurati opstanak u ekonomiji znanja. Ovim radom nastoji se dati doprinos u razumijevanju značajka koncepta organizacije, odnosno poduzeća koje uči sa svrhom kritičkoga sagledavanja mogućnosti i implikacija njegova uvođenja. Iako su identificirane mnoge nekonzistentnosti u pogledu koncepta organizacije koja uči te prepreke njegovu uvođenju, ipak je neosporno da je potrebno mijenjati način gledanja na poduzeće i okruženje što unatoč nedostacima pruža ovaj koncept.
učeća organizacija ; poduzeće koje uči ; kritički osvrt
nije evidentirano
engleski
Critical Review of the Learning Organization Concept
nije evidentirano
learning organization ; learning company ; critical review
nije evidentirano
Podaci o izdanju
16 (6)
2007.
1239-1261
objavljeno
1330-0288
1848-6096