Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika (CROSBI ID 534931)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika // Filozofija i odgoj u suvremenom društvu / Polić, Milan (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2006. str. 141-145

Podaci o odgovornosti

Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka

hrvatski

Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika

Promišljanje i usavršavanje visokoškolske nastave postaje imperativ koji se postavlja pred sveučilišne nastavnike. Potrebne i nužne promjene u metodologiji poučavanja i kvaliteti komuniciranja osobito su značajne na fakultetima koji obrazuju buduće nastavnike jer su sveučilišni nastavnici i njihove metode ne samo ogledni primjer rada budućih nastavnika nego su kao “ učitelji učitelja“ u odgovornom položaju pokretača pozitivnih promjena u osuvremenjivanju svih razina sustava obrazovanja. Prikazat će se primjer pokrenute komunikacije u okviru metodičkih kolegija iz fizike na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, gdje su primijenjene metode rada oslobodile komunikaciju na vise razina unutar i izvan sveučilišne nastave. Aktiviranjem studenata i poticanjem njihove kreativnosti pokrenut je domino efekt različitih aktivnosti (projekti MZT, MIPS-a, e-škole Hrvatskog fizikalnog društva, konstruktivističke radionice s osnovnoškolcima, popularna predavanja, izložbe, itd.) koje su povezale nastavnike i studente s nekoliko fakulteta riječkog Sveučilišta, nastavnike i učenike više osnovnih i srednjih škola, te ljude iz nekoliko stručnih udruga i instituta.

obrazovanje nastavnika; komunijacijske vještine

nije evidentirano

engleski

Communication perpetuum mobile in teacher training process

nije evidentirano

teacher training; communication skils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

141-145.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Filozofija i odgoj u suvremenom društvu

Polić, Milan

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija, Filozofija