Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije (CROSBI ID 534944)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Urbanc, Kristina ; Kletečki Radović, Marijana
hrvatski
Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije
Na 1. konferenciji o superviziji "Supervizija - pretpostavka kvalitete rada s djecom, mladima i obiteljima" održana je radionica na temu "Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije". Iako različiti modeli superviziranja kao i različiti suvremeni modeli poučavanja različito imenuju i pozicioniraju faze učenja, zajedničko im je da se temelje na ideji aktiviranja sudionika, poticanja na razmišljanje, samootkrivanje, samoizražavanje, izlaganje različitim doživljajima i mišljenjima sudionika grupe te preuzimanje osobne odgovornosti za sudjelovanje i učenje. Osobna uključenost postaje sastavni dio svakog (uspješnog) odnosa u edukaciji, superviziji i pomažućoj praksi te se od supervizora i nastavnika očekuje da sa studentima i supervizantima grade i njeguju takve odnose kakve bi oni, po principu učenja po modelu, mogli razvijati sa svojim korisnicima.
aktivno učenje; kritičko mišljenje; supervizija; edukacija
nije evidentirano
engleski
Active learning, critical thinking and supervision in process of professional identification
nije evidentirano
active learning; critical thinking; supervision; education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
1. hrvatska konferencija o superviziji: Supervizija - pretpostavka kvalitete rada s djecom, mladima i obiteljima
ostalo
20.04.2006-22.04.2006
Opatija, Hrvatska