Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Engleske jezične potrebe hrvatskih studenata (CROSBI ID 138847)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Narančić Kovač, Smiljana ; Cindrić, Ivana Engleske jezične potrebe hrvatskih studenata // Metodika, 8 (2007), 1/2007; 51-67

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana ; Cindrić, Ivana

hrvatski

Engleske jezične potrebe hrvatskih studenata

Članak prikazuje rezultate druge faze istraživanja potreba za engleskim jezikom, koja je provedena u proljeće 2007. Preliminarno istraživanje, provedeno u proljeće 2003. godine, bilo je usmjereno na utvrđivanje statusa stranih/drugih jezika u Hrvatskoj i na utvrđivanje potreba za engleskim jezikom urbane odrasle populacije, pretežno zaposlene ili u studentskom statusu. Tadašnji su rezultati pripremili teren za izradu podrobnijega instrumenta za opsežnije istraživanje potreba s obzirom na različita profesionalna okružja. Sadašnje je istraživanje usmjereno na sveučilišnu studentsku populaciju i na njihove potrebe za engleskim jezikom u profesionalnom i obrazovnom, te u osobnom okružju. Ovaj članak podrobno raščlanjuje konkretne situacije i kontekste jezične porabe, tj. jezične vještine i kompetencije na engleskom jeziku (jezične i s jezikom povezane aktivnosti) koje studenti navode kao potrebne u svom profesionalnom i obrazovnom, te u privatnom životu. Rezultati se također uspoređuju s rezultatima prethodnoga istraživanja.

Analiza potreba; Engleski kao strani/drugi jezik; Obrazovno područje; Osobno područje; Profesionalno područje

Ovaj rad je takodjer objavljen na engleskom jeziku, u istome broju casopisa, na str. 68-83.

engleski

English language needs of Croatian students

nije evidentirano

Needs analysis; English as a foreign/second language; Educational domain; Private domain; Professional domain

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1/2007)

2007.

51-67

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija