Učitelj i zahtjevi nastavnih kompetencija prema HNOS-u (CROSBI ID 535147)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Sablić, Marija
hrvatski
Učitelj i zahtjevi nastavnih kompetencija prema HNOS-u
U članku se propituje koje su neophodne kompetencije učitelja za suvremenu nastavu. Svjesni smo da Hrvatska uvodi promjene u odgojno-obrazovni sustav. Upravo je u tijeku i usustavljivanje Nacionalnoga kurikula. Zahtijeva se drukčije planiranje, ostvarivanje i vrjednovanje odgojno-obrazovnoga procesa. Postavljaju se zahtjevi za određenim nastavnim kompetencijama učitelja kako bi se uopće mogli ostvariti postavljeni standardi HNOS-a. Koji su standardi postavljeni u HNOS-u? U kojoj mjeri ih može zadovoljiti današnji učitelj? To su pitanja na koja su traženi odgovori u ovome članku. Stoga je kreiran Upitnik za učitelje o ostvarivanju odgojno-obrazovnoga procesa prema HNOS-u. Na osnovi dobivenih pokazatelja možemo utvrditi koje standarde učitelji drže važnima i ostvaruju ih, a koje kompetencije im nedostaju i neophodno ih je dalje razvijati.
učitelj; nastavne kompetencije; HNOS.
nije evidentirano
engleski
Teacher and teaching Competence Requirements towards HNOS
nije evidentirano
teacher; teaching competences; CNES
nije evidentirano
Podaci o prilogu
327-331.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Babić, Nada
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-11-3
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni kolokvij Kompetencije i kompetentnost učitelja (2007 ; Osijek)
predavanje
01.01.2007-01.01.2007
Osijek, Hrvatska