Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Programi Europske unije u području obrazovanja i izazovi koji su pred Hrvatskom (CROSBI ID 761175)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Lučin, Pero European Union Programmes in the Field of Education and Challenges Croatia is Facing / Programi Europske unije u području obrazovanja i izazovi koji su pred Hrvatskom // Nove strategije u specijalnim i visokoškolskim knjižnicama: zagovaranje i prikupljanje financijskih sredstava. 2007.

Podaci o odgovornosti

Lučin, Pero

hrvatski

Programi Europske unije u području obrazovanja i izazovi koji su pred Hrvatskom

Otvaranjem pregovora o pristupanju Europskoj uniji u 26. poglavlju (Obrazovanje i kultura) Republika Hrvatska preuzima obveze uključivanja u programe Unije razvijene otvorenom metodom koordiniranja. Hrvatska prihvaća sudjelovanje u aktivnostima EU na području obrazovnih politika, prihvaća ciljeve i zadatke postavljene u programu Education and Training 2010 te se odlučuje za sudjelovanje u Integriranom programu cjeloživotnog učenja (Integrated Lifelong Learning Programme, ILLP) koji će se odvijati u razdoblju 2007.-2013. Cjeloživotno učenje jedna je od ključnih smjernica Bolonjskog i Kopenhaškog procesa, podrazumijeva otvaranje niza obrazovnih programa u sustavu formalnog obrazovanja na svim razinama, ali i razvijanje fleksibilnih putova učenja te korištenje neformalnog i informalnog učenja. To znači dodatno, značajno, povećanje aktivnosti u obrazovnim ustanovama, što se ne može ostvariti u postojećim organizacijskim okrivima i uz postojeće načine djelovanja. Posebice se to odnosi na fleksibilne putove učenja i razvitak e-učenja. Nadalje, to znači i dodatno proširivanje resursa, kao i njihovo bolje korištenje te provođenje potrebnih obrazovnih programa i programa kontinuiranog učenja. stoga, jedan od najvećih izazova pred knjižničnim sustavima na sveučilištima jest restrukturiranje sukladno potrebama cjeloživotnog učenja, ali i potebama djelovanja sveučilišta kao odgovorne ustanove.

Lisabonska strategija; otvorena metoda koordiniranja; program Education and Training 2010; Bolonjski proces; europski i kvalifikacijski okviri za cjeloživotno učenje; cjeloživotno učenje; Integrirani program cjeloživotnog učenja

nije evidentirano

engleski

European Union Programmes in the Field of Education and Challenges Croatia is Facing

Otvaranjem pregovora o pristupanju Europskoj uniji u 26. poglavlju (Obrazovanje i kultura) Republika Hrvatska preuzima obveze uključivanja u programe Unije razvijene otvorenom metodom koordiniranja. Hrvatska prihvaća sudjelovanje u aktivnostima EU na području obrazovnih politika, prihvaća ciljeve i zadatke postavljene u programu Education and Training 2010 te se odlučuje za sudjelovanje u Integriranom programu cjeloživotnog učenja (Integrated Lifelong Learning Programme, ILLP) koji će se odvijati u razdoblju 2007.-2013. Cjeloživotno učenje jedna je od ključnih smjernica Bolonjskog i Kopenhaškog procesa, podrazumijeva otvaranje niza obrazovnih programa u sustavu formalnog obrazovanja na svim razinama, ali i razvijanje fleksibilnih putova učenja te korištenje neformalnog i informalnog učenja. To znači dodatno, značajno, povećanje aktivnosti u obrazovnim ustanovama, što se ne može ostvariti u postojećim organizacijskim okrivima i uz postojeće načine djelovanja. Posebice se to odnosi na fleksibilne putove učenja i razvitak e-učenja. Nadalje, to znači i dodatno proširivanje resursa, kao i njihovo bolje korištenje te provođenje potrebnih obrazovnih programa i programa kontinuiranog učenja. stoga, jedan od najvećih izazova pred knjižničnim sustavima na sveučilištima jest restrukturiranje sukladno potrebama cjeloživotnog učenja, ali i potebama djelovanja sveučilišta kao odgovorne ustanove.

biti ce kasnije upisano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Nove strategije u specijalnim i visokoškolskim knjižnicama: zagovaranje i prikupljanje financijskih sredstava

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti