Pedagoška etika-komponenta pedagoške kompetencije (CROSBI ID 471619)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bašić, Slavica ; Richter, Tobias
hrvatski
Pedagoška etika-komponenta pedagoške kompetencije
Autori polaze od razlikovanja pedagoške deontologije kao učenja o dužnostima edukatora prema edukandima i pedagoške etike - kao disciplinw koja se bavi procesom moralnog prosuđivanja, opisom i objašnjavanjem argumentacijskih shema i uspostavljanjem kriterija moralne prosudbe pedagoške djelatnosti u smislu prosudbe dobrog i lošeg u odgoju (i u procesu i rezultatu). Pri tom se deontološke norme mogu uključiti u proces donošenja etičke odluke, ali pedagoška etika se ne može svesti na kodeks ponašanja učitelja i odgajatelja. Profesionalne kodekse, odnosno moralne norme koje obvezuju pripadnike profesije, u pravilu, donose stručne profesionalne udruge, a izvode ih iz teorijskog koncepta djelatnosti, odnosno iz kognitivnog konstrukta uloge i profesije.
Pedagoška etika; Moralno prosuđivanje; Argumentacijska shema
nije evidentirano
engleski
Pedagogical Ethic-Component of Pedagogical Competence
nije evidentirano
Pedagogical ethic; Moral judgement; Arguing scheme
nije evidentirano
Podaci o prilogu
259-266-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Rijeka, Hrvatska