Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika (CROSBI ID 535490)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Hohnjec, Dunja ; Tonković, Maša ; Ljubotina, Damir Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.). Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 98-98

Podaci o odgovornosti

Hohnjec, Dunja ; Tonković, Maša ; Ljubotina, Damir

hrvatski

Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika

Istraživanja pokazuju da se za vrednovanje kvalitete nastave koriste različite metode istraživanja koje nisu jednako pouzdane niti učinkovite za razne segmente vrednovanja nastavnog procesa. Cilj ovog rada je usporediti dvije metode vrednovanja kvalitete nastave, samoprocjene nastavnika i procjene studenata. Podaci su prikupljeni u okviru Studentske ankete za procjenu rada nastavnika i izvedbu kolegija i On line ankete za samoprocjenu nastavnika u ljetnom semestru 2005/2006., na Sveučilištu u Zagrebu. Studentske procjene nastavnika odnose se na 3 dimenzije: stručnost, izvedbu nastave i odnos sa studentima, dok su nastavnici, osim uvjeta u kojima se kolegij izvodi, vrednovali i vlastiti rad kroz dvije dimenzije: izvedbu nastave i odnos sa studentima. Na pitanjima otvorenog tipa prikupljeni su i komentari o izvedbi nastave. Rezultati se temelje na procjenama i samoprocjenama 198 nastavnika s 25 fakulteta. Usporedba samoprocjena nastavnika i procjena istih nastavnika od strane studenata govori o niskoj, ali značajnoj povezanosti te dvije metode. Pearsonov koefi cijent korelacije iznosi r=0, 27 ; p<0, 01 za aspekt izvedbe nastave, te r=0, 28 ; p<0, 01 za odnos sa studentima. Kvalitativna analiza odgovora studenata i nastavnika ukazuje na relativno visok stupanj slaganja nastavničkih i studentskih viđenja kvalitete nastave na Sveučilištu u Zagrebu. Kao osnovni problemi u izvedbi nastave navode se prevelik broj studenata u grupama, te nedostatak suvremenih nastavnih pomagala i tehničkih uvjeta za izvođenje nastave. Za potpuniju sliku o kvaliteti nastave u visokom školstvu, potrebno je uključiti i druge indikatore kvalitete, kao što su ishod nastavnog procesa, težina kolegija, mišljenje poslodavaca o diplomantima, anketa za diplomirane studente i druge.

kvaliteta nastave; evaluacija; visoko školstvo

nije evidentirano

engleski

Quality evaluation of teaching in higher education - teachers self-ratings

nije evidentirano

teaching quality; evaluation; higher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

98-98.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja

Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana

Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

978-953-175-302-9

Podaci o skupu

18. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA

predavanje

13.12.2007-15.12.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija