Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća (CROSBI ID 139361)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mihaljević Djigunović, Jelena ; Bagarić, Vesna Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća // Metodika, 8 (2007), 14; 25-37

Podaci o odgovornosti

Mihaljević Djigunović, Jelena ; Bagarić, Vesna

hrvatski

Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća

U ovome prilogu opisuju se ciljevi i metodologija istraživanja znanstvenoistraživačkoga projekta Engleski jezik u Hrvatskoj. Ističe se da su razlozi za pokretanje i provođenje projekta vezani uz potrebu da se politika učenja stranih jezika počne koncipirati na temelju znanstveno verificiranih pretpostavki, a ne – kao do sada – na temelju proizvoljnih i neprovjerene intuicije i stavova pojedinaca. Autorice, od kojih je jedna i voditeljica projekta, također detaljno opisuju razloge za izbor instrumenata koji su korišteni u projektu. Korištenje baterije mađarskih testova i upitnika objašnjavaju sličnošću društveno-obrazovnih konteksta u dvjema zemljama, mogućnošću komparativnih studija i činjenicom da preuzeti testovi ispituju komunikacijsku kompetenciju učenika na europskim referentnim stupnjevima A2 i B1, razinama koje su propisane i hrvatskim nacionalnim kurikulumom. U radu se opisuje predtestiranje preuzetih instrumenata i iznose rezultati toga postupka. Osim novih spoznaja o statusu engleskoga jezika u Hrvatskoj, autorice navode i niz dodatnih rezultata vezanih uz razvijanje istraživačkih kompetencija u ovome području znanstvenih propitivanja.

europski referentni stupnjevi; mjerenje afektivnih karakteristika; mjerenje komunikacijske kompetencije; predtestiranje

Članak je objavljen i na engleskom jeziku u istom broju na str. 38-50.

engleski

English in Croatia – from needs to achievements

nije evidentirano

CEFR levels; assessment of affective learner characteristics; assessment of communicative competence; pre-testing of instruments

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (14)

2007.

25-37

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Filologija