Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ispitivanje povezanosti školske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha (CROSBI ID 349455)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matešković, Dragana Ispitivanje povezanosti školske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha / Brajša-Žganec, Andreja (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2008

Podaci o odgovornosti

Matešković, Dragana

Brajša-Žganec, Andreja

hrvatski

Ispitivanje povezanosti školske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha

Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti povezanost akademske samoefikasnosti i ispitne anksioznosti, kao i ispitati povezanost navedenih varijabli s objektivnom mjerom školskog uspjeha kod adolescenata. Analiza podataka provedena je na ukupno 213 učenika. Kao mjerni instrumenti korištene su Skala akademske samoefikasnosti (Vulić-Prtorić i Sorić, 2006) i Skala ispitne anksioznosti (Vulić-Prtorić, 2004), te pitanje o ocjeni školskog uspjeha na kraju prethodnog razreda kao mjera školskog uspjeha. Rezultati pokazuju da učenice postižu statistički značajno više rezultate na Skali ispitne anksioznosti od dječaka. Utvrđena je statistički značajna negativna povezanost akademske samoefikasnosti sa ispitnom anksioznošću, te statististički značajna pozitiva povezanost sa školskim uspjehom.Ispitna anksioznost nije u značajnoj korelaciji sa školskim uspjehom. Ove krelacije utvrđene su kod učenica kao i kod učenika. Rezultati regresijske analize pokazuju kako je akademska samoefikasnost značajna prediktorska varijabla školskog uspjeha, dok ispitna anksioznost nije, niti je utjecala kao supresor varijabla.

akademska samoefikasnost; ispitna anksioznost; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Examined relationships between academic self-efficacy, test anxiety, and school achievement

nije evidentirano

academic self-efficacy; test anxiety; school achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

23.01.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija