L1 & L2 interaction during text comprehension and text production (CROSBI ID 535680)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Letica, Stela
engleski
L1 & L2 interaction during text comprehension and text production
U izlaganju je riječ o istraživanju u kojemu se usporedno mjerila komunikacijska jezična kompetencija u hrvatskome i engleskome jeziku kod učenika osmoga razreda osnovne škole. Uzorak, koji je brojao blizu 400 ispitanika, obuhvaćao je dvije skupine osnovnoškolaca koje su se razlikovale prema dobi od koje su počeli učiti engleski jezik. Za mjerenje kompetencije u oba jezika koristili su se komunikacijski testovi koji su zahtijevali razumijevanje i proizvodnju govorenih i pisanih tekstova. Stupanj povezanosti rezultata na testovima utvrđen je pomoću korelacijskih koeficijenata. Usporedba statistički značajnih korelacija pokazala je da je interakcija između kompetencija u dvama jezicima različita kod učenika koji su engleski počeli učiti u četvrtome razredu od onih koji su s učenjem toga jezika krenuli ranije. U zaključku će se pokušati interpretirati dobiveni odnosi u kontekstu teorija usvajanja drugoga jezika te predložiti moguće implikacije za nastavu stranih jezika u Hrvatskoj.
crosslinguistic influence; interaction of language skills; early learning of FL
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Dijete i jezik
predavanje
24.11.2007-24.11.2007
Osijek, Hrvatska