Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tipologija udžbenika hrvatskoga jezika (CROSBI ID 535773)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Bežen, Ante Tipologija udžbenika hrvatskoga jezika // 6. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Dijete i tekst Osijek, Hrvatska, 22.11.2007-24.11.2007

Podaci o odgovornosti

Bežen, Ante

hrvatski

Tipologija udžbenika hrvatskoga jezika

Predstavljeni su osnovni kriteriji po kojima se može provoditi sustavna tipologija udžbenika hrvatskoga jezika. Udžbenici su danas uglavnom ustrojeni prema programskim područjima predmeta, ali to je samo jedan od kriterija po kojima se sustavna tipogija udžbenika može izvoditi. Važni kriteriji su: stupanj obrazovanja za koji su udžbenici predviđeni, vrsta obrazovnog programa, metodički sustav, metodička oblikovanost udžbenika (različitu za udžbenike jezika i književnosti), organizacija udžbeničke građe, odnos prema matičnoj znanosti (monodisciplinarni / polidisciplinarni), medijsko ostvarenje udžbenika i njegova fizička struktura. Osnovni kriterij u svim udžbenicima, po kojima se može izvoditi i sustavna tipologija udžbenika hrvatskoga jezika, jesu postojanje i uloga književnoga odnosno jezičnoga metodičkog predloška, metodički sustav koji se u udžbeniku provodi i otvorenost udžbenika prema širim kulturološkim informacijama i drugim medijima.

udžbenici hrvatskoga jezika; osnovna i srednja škola; tipologija udžbenika

nije evidentirano

engleski

The tipology of croatian language handbooks

nije evidentirano

croatian language handbooks; primary and secondary school; tipology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

6. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Dijete i tekst

predavanje

22.11.2007-24.11.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija