Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole (CROSBI ID 139861)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Branka, Bosnar ; Bradarić-Jončić, Sandra Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2008), 2; 11-30

Podaci o odgovornosti

Branka, Bosnar ; Bradarić-Jončić, Sandra

hrvatski

Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole

U članku su prikazani rezultati ispitivanja stavova odgajatelja, učitelja, nastavnika viših razreda osnovne škole i srednjoškolskih nastavnika prema uključivanju gluhe djece u redovne škole i vrtiće, prema znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne ustanove. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 449 prosvjetnih djelatnika redovnih odgojno obrazovnih ustanova na području grada Zagreba. U prostoru od 49 manifestnih varijabli, faktorskom analizom ekstrahirano je 6 faktora. Istraživanje je pokazalo da su stavovi na 5 faktora – faktoru stavova prema gluhima, prema socijalizacijskim, obrazovnim i emocionalnim efektima integracije, kao i prema dodatnoj edukaciji i znakovnom jeziku pretežno povoljni, dok su na 1 faktoru – faktoru stavova prema uključivanju tumača za znakovni jezik neodređeni

odgojno-obrazovna integracija; gluhi; djeca oštećena sluha; znakovni jezik; tumači za znakovni jezik

nije evidentirano

engleski

Attitudes toward the mainstreaming of deaf children and youth, toward sign language and support of educational interpreters in regular educational settings

nije evidentirano

educational integration; deaf; hearing impaired children; sign language; educational interpreting

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (2)

2008.

11-30

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost