Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poznavanje prezenta glagola s tematskim vokalom u slušnooštećenih osnovnoškolaca (CROSBI ID 535963)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Avelini, Ranka ; Bradarić-Jončić, Sandra Poznavanje prezenta glagola s tematskim vokalom u slušnooštećenih osnovnoškolaca // Plava knjiga sažetaka / Ferić-Šlehan, Martina ; Valentina Kranželić ; Stošić, Jasmina (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 192-192

Podaci o odgovornosti

Avelini, Ranka ; Bradarić-Jončić, Sandra

hrvatski

Poznavanje prezenta glagola s tematskim vokalom u slušnooštećenih osnovnoškolaca

Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko učenici oštećena sluha polaznici osnovne škole, vladaju glagolskom morfologijom i to prezentom glagola s tematskim vokalom, s obzirom na slušni status i razred kojega ispitanici pohađaju. Ispitivanjem su obuhvaćeni učenici oštećena sluha, gluhi, nagluhi učenici i učenici s umjetnom pužnicom, polaznici trećeg do osmog razreda dviju redovnih i dviju posebnih škola za djecu oštećena sluha u Zagrebu. Ispitni materijal sačinjavali su zadaci nadopunjavanja rečenica odgovarajućim licem prezenta glagola. Nagluhi ispitanici postigli su značajno bolje rezultate na testu u odnosu na gluhe ispitanike i ispitanike s CI. Gluhi ispitanici nisu postigli značajno bolje rezultate na niti jednoj varijabli u odnosu na preostale dvije skupine. Ispitanici s CI nisu postigli značajno bolje rezultate na niti jednoj varijabli u odnosu na preostale dvije skupine. Statistički značajne razlike u postignućima na testu s obzirom na razred koji ispitanici pohađaju pokazale su se samo u skupini ispitanika trećih razreda koji su postigli značajno lošije rezultate od preostalih skupina ispitanika.

oštećenje sluha; umjetna pužnica; jezik; jezična znanja djece oštećena sluha; glagolska morfologija

nije evidentirano

engleski

Verb morphology skills in primary school hearing-impaired students

nije evidentirano

hearing impairment; cochlear implants; language; linguistic skills; verb morphology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

192-192.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Plava knjiga sažetaka

Ferić-Šlehan, Martina ; Valentina Kranželić ; Stošić, Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-58-9

Podaci o skupu

ISTRAŽIVANJA U EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKIM ZNANOSTIMA

poster

14.07.2007-16.07.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija