Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj (CROSBI ID 536025)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Vlahović-Štetić, Vesna
hrvatski
Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj
Praćenje i vrednovanje u obrazovanju treba provoditi na različitim razinama a podatke prikupljati iz više izvora. Tako valja pratiti i vrednovati resurse, procese i ishode. Resursi koje treba vrednovati u obrazovanju su: programi, obrazovanje učitelja, karakteristike učenika, kvaliteta institucija koje se bave obrazovanjem. Kad je riječ o procesima valja dobiti uvide učenika, učitelja, roditelja ali i neovisnih opažača procesa koji se odvijaju u školama. Najčešće u obrazovanju govorimo o vrednovanju ishoda ali i tada smo usmjereni prvenstveno na znanje a zanemarujemo druge vrlo relevantne obrazovne ishode kao što su primjerice socijalne vještine ili učenička slika o sebi. Praćenje i vrednovanje se u obrazovanju do sada najčešće provodilo kroz unutarnje vrednovanje, no započeli su i procesi vanjskog vrednovanja i samovrednovanja. Važno je pritom jasno definirati ciljeve koje pokušavamo ostvariti njihovom provedbom, a to su poboljšavanje obrazovnih ishoda kod učenika, poticanje kvalitete učitelja i škola te rad na unapređenju kvalitete cijelog obrazovnog sustava.
praćenje; vrednovanje; obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Monitoring and evaluation: what is our aim
nije evidentirano
monitoring; evaluation; education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Šesti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"
ostalo
24.04.2008-25.04.2008
Split, Hrvatska