Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj (CROSBI ID 536025)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Vlahović-Štetić, Vesna Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj // Šesti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" Split, Hrvatska, 24.04.2008-25.04.2008

Podaci o odgovornosti

Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj

Praćenje i vrednovanje u obrazovanju treba provoditi na različitim razinama a podatke prikupljati iz više izvora. Tako valja pratiti i vrednovati resurse, procese i ishode. Resursi koje treba vrednovati u obrazovanju su: programi, obrazovanje učitelja, karakteristike učenika, kvaliteta institucija koje se bave obrazovanjem. Kad je riječ o procesima valja dobiti uvide učenika, učitelja, roditelja ali i neovisnih opažača procesa koji se odvijaju u školama. Najčešće u obrazovanju govorimo o vrednovanju ishoda ali i tada smo usmjereni prvenstveno na znanje a zanemarujemo druge vrlo relevantne obrazovne ishode kao što su primjerice socijalne vještine ili učenička slika o sebi. Praćenje i vrednovanje se u obrazovanju do sada najčešće provodilo kroz unutarnje vrednovanje, no započeli su i procesi vanjskog vrednovanja i samovrednovanja. Važno je pritom jasno definirati ciljeve koje pokušavamo ostvariti njihovom provedbom, a to su poboljšavanje obrazovnih ishoda kod učenika, poticanje kvalitete učitelja i škola te rad na unapređenju kvalitete cijelog obrazovnog sustava.

praćenje; vrednovanje; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Monitoring and evaluation: what is our aim

nije evidentirano

monitoring; evaluation; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Šesti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"

ostalo

24.04.2008-25.04.2008

Split, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano