HNOS i nastava geografije u osmom razredu osnovne škole (CROSBI ID 536204)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šiljković, Željka ; Čukelj, Zdenka
hrvatski
HNOS i nastava geografije u osmom razredu osnovne škole
U članku se analizira zastupljenost zavičajne nastave u geografiji osnovne škole. Članak je podijeljen u dva dijela. U prvome je usporedba podataka o zastupljenosti zavičajne nastave u razdoblju prije uvođenja HNOS-a (NPIP iz 1999.) i nakon njegova uvođenja, t5j. prema NPPIP za osnovnu školu iz 2006.g. U drugome dijelu članka obrađeni su podatci iz 45 osnovnih škola. Većina ih je ( 80%) u šk. god. 2005/06 bila uključena u eksperimentalnu primjenu HNOS-a. Autori postavljaju pitanje koliko je zastupljena zavičajna nastava u modernom dinamičnom društvu izloženom stalnim migracijama i što je moguće ostvariti integracijom nastavnih sadržaja
HNOS; zavičajni sadržaji; geografija; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
HNOS and Teaching Geography in the eight class of primary school
nije evidentirano
HNOS; heritage; geography; primary school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
268-289.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zavičajna baština - HNOS i kurikulum
Cambi, Nenad
Split: Književni krug Split
978-953-163-298-0
Podaci o skupu
Zavičajna baština-HNOS i kurikulum
predavanje
13.11.2007-13.11.2007
Imotski, Hrvatska