Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči (CROSBI ID 536212)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Čepić, Renata Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. (136)-(142)

Podaci o odgovornosti

Čepić, Renata

hrvatski

Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči

Koncepti cjeloživotnog obrazovanja i društva znanja, kojima se pridružuje koncept organizacije koja uči, ističu potrebu za razvojem autonomnoga i samousmjerenog učenika. Pritom se otvoreni stav prema učenju i novome znanju smatra središnjom svrhom svih organizacija koje se bave odgojno-obrazovnom djelatnošću. Organizacija koja uči podrazumijeva mnogobrojne promjene, ne samo u strukturi te organizacijskim oblicima odgoja i obrazovanja, već i – što je možda i važnije – u profesionalnom radu osoba koje se bave obrazovanjem i njihovoj interakciji sa svojim okruženjem. Autorica u radu razmatra: (1) neke nove pristupe u društvenim znanostima i organizacijskim teorijama koji imaju više potencijala za objašnjavanje dinamičkih i kompleksnih promjena u organizacijskim strukturama i procesima ; (2) glavne značajke i pitanja potaknuta konceptom organizacije koja uči ; te (3) određene vrste promjena koje je nužno uvesti u profesionalnu praksu i organizacijske sheme upravljanja profesionalnim razvojem osoba koje se bave obrazovanjem.

Organizacija koja uči; Organizacijske strukture i procesi; Proces promjene; Upravljanje profesionalnim razvojem; Upravljanje znanjem

nije evidentirano

engleski

Challenges and open questions of learning organisation concept

nije evidentirano

learning organization; organizational structures and processes; process of change; management of professional development; knowledge management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

(136)-(142).

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

pozvano predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija