Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči (CROSBI ID 536212)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Čepić, Renata
hrvatski
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči
Koncepti cjeloživotnog obrazovanja i društva znanja, kojima se pridružuje koncept organizacije koja uči, ističu potrebu za razvojem autonomnoga i samousmjerenog učenika. Pritom se otvoreni stav prema učenju i novome znanju smatra središnjom svrhom svih organizacija koje se bave odgojno-obrazovnom djelatnošću. Organizacija koja uči podrazumijeva mnogobrojne promjene, ne samo u strukturi te organizacijskim oblicima odgoja i obrazovanja, već i – što je možda i važnije – u profesionalnom radu osoba koje se bave obrazovanjem i njihovoj interakciji sa svojim okruženjem. Autorica u radu razmatra: (1) neke nove pristupe u društvenim znanostima i organizacijskim teorijama koji imaju više potencijala za objašnjavanje dinamičkih i kompleksnih promjena u organizacijskim strukturama i procesima ; (2) glavne značajke i pitanja potaknuta konceptom organizacije koja uči ; te (3) određene vrste promjena koje je nužno uvesti u profesionalnu praksu i organizacijske sheme upravljanja profesionalnim razvojem osoba koje se bave obrazovanjem.
Organizacija koja uči; Organizacijske strukture i procesi; Proces promjene; Upravljanje profesionalnim razvojem; Upravljanje znanjem
nije evidentirano
engleski
Challenges and open questions of learning organisation concept
nije evidentirano
learning organization; organizational structures and processes; process of change; management of professional development; knowledge management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
(136)-(142).
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-1-6
Podaci o skupu
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
pozvano predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska