Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena Programa poticanja senzorne integracije u habilitaciji/rehabilitacijij djece i mladih s autističnim spektrom poremećaja (CROSBI ID 536283)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Fulgosi-Masnjak, Rea ; Masnjak, Mia Primjena Programa poticanja senzorne integracije u habilitaciji/rehabilitacijij djece i mladih s autističnim spektrom poremećaja // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.). Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 130-131

Podaci o odgovornosti

Fulgosi-Masnjak, Rea ; Masnjak, Mia

hrvatski

Primjena Programa poticanja senzorne integracije u habilitaciji/rehabilitacijij djece i mladih s autističnim spektrom poremećaja

Primjenom habilitacijsko – rehbailitacijskog programa poticanja senzorne integracije u radu s djecom i mladima s ASP željelo se utjecati na povišenje njihove senzorne integracije. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoje li i kakve su prirode teškoće u senzornoj integraciji ovih osoba kako bi se izradio i primijenio poseban individualizirani Program poticanja senzorne integracije. U tu je svrhu ispitan uzorak N=27 korisnika Centra za autizam zagreb, oba spola, u dobi od 7 – 21 godine. Ženskih ispitanika bilo je 9, a muških 18. U dnevnom tretmanu bilo je 13 korisnika, dok je njih 14 institucionalno smješteno. Ispitivanje je provedeno u 2 vremenske točke, tako da su ispitanici inicijalno i finalno procijenjeni Sustavom za procjenu senzorne integracije (prijevod i adaptacija, Fulgosi – Masnjak i sur., 2003). Osim toga, provedena je i tehnika sustavnog promatranja. Na osnovu inicijalnih rezultata procjene koji su ukazali na specifične teškoće senzorne integracije u pojedinim osjetnim područjima, izrađeni su individualizirani habilitacijsko – rehabilitacijski programi koji su sustavno provođeni kroz jednogodišnji vremenski period. Finalan procjena pokazala je učinkovitost primijenjenih programa rada u poboljšanju stupnja senzorne integracije u nekim osjetnim područjima naših ispitanika. Ovakav pristup u izradi habilitacijsko – rehabilitacijskih programa rada, temeljen na objektivnoj procjeni funkcioniranja ispitanika, ne samo da se pokazao učinkovit kod ispitanog uzorka, nego pruža smjernice za izradu sličnih programa čiji će se efekti također moći objektivno pratiti.

senzorna integracija; autistični spektar poremećaja

nije evidentirano

engleski

Using the program for sensory integration stimulation in the habilitation/rehabilitation of children and youth with autism spectrum disorders

nije evidentirano

sensory integration; autism spectrum disorders

nije evidentirano

Podaci o prilogu

130-131.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima

Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-58-9

Podaci o skupu

ISTRAŽIVANJA U EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKIM ZNANOSTIMA

poster

14.07.2007-16.07.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija