Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza udžbenika književnosti/čitanki za niže razrede osnovne škole (CROSBI ID 36157)

Prilog u knjizi | stručni rad

Benjak, Mirjana Analiza udžbenika književnosti/čitanki za niže razrede osnovne škole // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.). Zagreb: Naklada Slap, 2002. str. 34-39

Podaci o odgovornosti

Benjak, Mirjana

hrvatski

Analiza udžbenika književnosti/čitanki za niže razrede osnovne škole

Analiza čitanki/udžbenika obuhvaća one kategorije koje se odnose na njihov sadržaj i koncepciju (didaktičko-metodička organizacija i interpretacija građe, primjerenost jezika i stila dobi učenika te slikovna i grafička komponenta), s posebnim naglaskom na (ne)prisutnost onih sastavnica, odnosno elemenata koji su karakteristični za komunikacijski tip udžbenika. Rezultati analize su pokazali: a) ponuđeni metodički instrumentarij ne zadovoljava u potpunosti kriterije koje postavlja suvremena teorija udžbenika, b) autori se nisu uvijek pridržavali načela jezične primjerenosti ; c) slikovna/grafička komponenta u većini slučajeva zadovoljava komunikacijske zahtjeve.

recepcijsko-komunikacijsko-stvaralački tip udžbenika, analiza čitanki/udžbenika

nije evidentirano

engleski

The Analysis of Literary Readers in Lower Classes of Elementary School

nije evidentirano

Naknadno

nije evidentirano

Podaci o prilogu

34-39.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi,

Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja

Zagreb: Naklada Slap

2002.

953-191-209-2

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija