Analiza udžbenika književnosti/čitanki za niže razrede osnovne škole (CROSBI ID 36157)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Benjak, Mirjana
hrvatski
Analiza udžbenika književnosti/čitanki za niže razrede osnovne škole
Analiza čitanki/udžbenika obuhvaća one kategorije koje se odnose na njihov sadržaj i koncepciju (didaktičko-metodička organizacija i interpretacija građe, primjerenost jezika i stila dobi učenika te slikovna i grafička komponenta), s posebnim naglaskom na (ne)prisutnost onih sastavnica, odnosno elemenata koji su karakteristični za komunikacijski tip udžbenika. Rezultati analize su pokazali: a) ponuđeni metodički instrumentarij ne zadovoljava u potpunosti kriterije koje postavlja suvremena teorija udžbenika, b) autori se nisu uvijek pridržavali načela jezične primjerenosti ; c) slikovna/grafička komponenta u većini slučajeva zadovoljava komunikacijske zahtjeve.
recepcijsko-komunikacijsko-stvaralački tip udžbenika, analiza čitanki/udžbenika
nije evidentirano
engleski
The Analysis of Literary Readers in Lower Classes of Elementary School
nije evidentirano
Naknadno
nije evidentirano
Podaci o prilogu
34-39.
objavljeno
Podaci o knjizi
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi,
Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja
Zagreb: Naklada Slap
2002.
953-191-209-2