Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavni proces kako ga studenti vide: Rezultati parcijalne ankete na KBF-u u Splitu (CROSBI ID 140694)

Prilog u časopisu | stručni rad

Ančić, Nediljko Ante ; Duvnjak, Neven Nastavni proces kako ga studenti vide: Rezultati parcijalne ankete na KBF-u u Splitu // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 3 (2008), ---

Podaci o odgovornosti

Ančić, Nediljko Ante ; Duvnjak, Neven

hrvatski

Nastavni proces kako ga studenti vide: Rezultati parcijalne ankete na KBF-u u Splitu

Ponukani bolonjskim smjernicama koje ističu potrebu praćenja nastavnog procesa osobito putem anketiranja studenata/ica nakon završenih kolegija ili na kraju semestra, napravili smo anketna pitanja i proveli ispitivanje na trećoj godini Filozofsko-teološkog studijskog programa Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu. U prvom dijelu predstavljamo okvir istraživanja s osnovnim podatcima o Fakultetu, njegovoj specifičnosti i broju polaznika te nakani istraživanja. U drugom i trećem poglavlju donose se obrađeni rezultati odgovora na postavljena pitanja iz oba istraživanja. Slijedi završni osvrt na dobivene rezultate s konkretnim primjedbama i prijedlozima o prioritetnim zadaćama koje se nameću kao odgovor na izražene nedostatke i neispunjena očekivanja polaznika teološkog studija u Splitu.

Bolonjske smjernice; kvaliteta nastavnog procesa; studenti-studentice KBF-a u Splitu; filozofsko-teološki studijski program

nije evidentirano

engleski

Teaching Procedure as Students Sees It: Results of Partial Survey on Faculty of Theology at Split University

nije evidentirano

Bologna Guidelines; Quality of Teaching Procedure; Students; Philosophical and Theological Curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2008.

---

objavljeno

1334-2312

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija, Teologija