Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nacionalno istraživanje konceptualnog razumijevanja mehanike na populaciji gimnazijskih maturanata (CROSBI ID 536782)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Planinić, Maja ; Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana ; Pećina, Planinka ; Krsnik, Rudolf ; Planinić, Mirko ; Jakopović, Željko ; Halusek, Vlado Nacionalno istraživanje konceptualnog razumijevanja mehanike na populaciji gimnazijskih maturanata // Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike, Zbornik radova: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. str. 17-25

Podaci o odgovornosti

Planinić, Maja ; Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana ; Pećina, Planinka ; Krsnik, Rudolf ; Planinić, Mirko ; Jakopović, Željko ; Halusek, Vlado

hrvatski

Nacionalno istraživanje konceptualnog razumijevanja mehanike na populaciji gimnazijskih maturanata

Provedeno je opsežno istraživanje konceptualnog razumijevanja mehanike na populaciji hrvatskih gimnazijskih maturanata. Testiran je uzorak od 1676 učenika četvrtih razreda gimnazija iz 54 različite škole u Hrvatskoj. U uzorku su bile proporcionalno zastupljene sve hrvatske regije, te sve vrste gimnazija. Učenici su testirani američkim testom Force Concept Inventory, koji se široko koristi u svijetu kao dijagnostički instrument konceptualnog razumijevanja mehanike kod učenika srednjih škola i studenata na sveučilištu.. Općenito je prihvaćeno da rezultat od 60% na tom testu predstavlja minimum konceptualnog razumijevanja mehanike, koji je nužan da bi student mogao samostalno pratiti uvodne kolegije fizike na sveučilištu. Prosjek cijelog uzorka hrvatskih maturanata određen u istraživanju iznosi (27.7+/-0.4)%, dok je prosjek maturanata prirodoslovno-matematičkih gimnazija (36.2+/-0.9)%. Diskutiraju se rezultati istraživanja, kao i njihove implikacije za nastavu fizike u Hrvatskoj.

nastava fizike; konceptualno razumijevanje; mehanika; Force Concept Inventory

nije evidentirano

engleski

National research on Croatian gymnasium students' conceptual understanding of mechanics

nije evidentirano

physics education; conceptual understanding; mechanics; Force Concept Inventory

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-25.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike, Zbornik radova: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

978-953-7178-11-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija