Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremene ideje u metodici nastave fizike (CROSBI ID 743421)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Krsnik, Rudolf Suvremene ideje u metodici nastave fizike / Lončarić, Jelena (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2008. 260..

Podaci o odgovornosti

Krsnik, Rudolf

Lončarić, Jelena

hrvatski

Suvremene ideje u metodici nastave fizike

Knjiga je napisana prema programu kolegija Metodika nastave fizike na PMF-u u Zagrebu. Temelji se na suvremenim idejama koje se na zapadu razvijaju od 1970-ih godina nadalje. Sastoji se od 11 poglavlja u kojima se izlažu sasvim novi metodički pristupi, kao i teorijska pozadina i izvori iz kojih se ti novi trendovi generiraju. U skladu s razvojem te problematike u razvijenim zemljama predlaže se interaktivna nastava fizike, utemeljena na idejama edukacijskog konstruktivizma. Glavne su postavke da se znanje ne može prenesti pasivnom primatelju, te da svaka osoba stječe osobno znanje u konstruktivnom misaonom procesu. Nastava se svodi na dizajniranje problemskih situacija u riješavanju kojih učenici aktivno sudjeluju i na taj način stječu osobno znanje. Tako stečeno znanje, za razliku od onog koje se stječe u predavačkoj nastavi, nije tek deklarativno, nego se približava proceduralnom znanju i omogućuje kvalitetnije stjecanje kompetencija. Gotovo sve nove ideje učenik spozna već u razredu. U zapadnoeuropskim zemljama, a pogotovo u SAD, takav pristup nastavi postao je dominantan na kvalitetnijim sveučilištima, a sve više i u školama.

metodika fizike; edukacijski konstruktivizam

nije evidentirano

engleski

Contemporary ideas in physics education methodology

nije evidentirano

physics education methodology; educational constructivism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

260

2008.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija