Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Brandovi (CROSBI ID 761381)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Nater, Nataša ; Čarapić, Helena Brandovi // Mirakul. 2007.

Podaci o odgovornosti

Nater, Nataša ; Čarapić, Helena

hrvatski

Brandovi

Prava je vrijednost marke u svijesti potrošača, te svi bi manageri trebali znati da u njoj leži prava konkurentska prednost. Mora se imati na umu, da nikoga, pa ni naše ciljane potrošače, ne zanimaju marketinške aktivnosti niti strategije vezane uz upravljanje markom. Oni će samo prepoznati marku kada se pojavi na tržištu, a o nama ovisi na koji ćemo način to izvesti i koliko ćemo biti uspješni.Danas je prosječna osoba izložena brojci od 250 pa čak i do 3000 oglasa dnevno. Svatko od nas vidi više oglasa godišnje, nego što ih je osoba koja je živjela prije 50 godina vidjela u cijelom svom životu. Globalno se na oglašavanje troše nezamislivi iznosi novca. A oglasni smog sve je gušći. Sve je više novih tvrtaka i znati se istaknuti u toj gomili često znači preživjeti na tržištu. Jedna od najvažnijih komparativnih prednosti koje naša tvrtka, ali i mi sami upotrebljavamo, svjesno ili nesvjesno u toj tržišnoj utakmici, skup je elemenata koji danas popularno nazivamo brand.

marketing; brandiranje; marka

nije evidentirano

engleski

Brands

nije evidentirano

marketing; brand; branding; logo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Mirakul

2007.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice