Brandovi (CROSBI ID 761381)
Druge vrste radova | ostali članci/prilozi
Podaci o odgovornosti
Nater, Nataša ; Čarapić, Helena
hrvatski
Brandovi
Prava je vrijednost marke u svijesti potrošača, te svi bi manageri trebali znati da u njoj leži prava konkurentska prednost. Mora se imati na umu, da nikoga, pa ni naše ciljane potrošače, ne zanimaju marketinške aktivnosti niti strategije vezane uz upravljanje markom. Oni će samo prepoznati marku kada se pojavi na tržištu, a o nama ovisi na koji ćemo način to izvesti i koliko ćemo biti uspješni.Danas je prosječna osoba izložena brojci od 250 pa čak i do 3000 oglasa dnevno. Svatko od nas vidi više oglasa godišnje, nego što ih je osoba koja je živjela prije 50 godina vidjela u cijelom svom životu. Globalno se na oglašavanje troše nezamislivi iznosi novca. A oglasni smog sve je gušći. Sve je više novih tvrtaka i znati se istaknuti u toj gomili često znači preživjeti na tržištu. Jedna od najvažnijih komparativnih prednosti koje naša tvrtka, ali i mi sami upotrebljavamo, svjesno ili nesvjesno u toj tržišnoj utakmici, skup je elemenata koji danas popularno nazivamo brand.
marketing; brandiranje; marka
nije evidentirano
engleski
Brands
nije evidentirano
marketing; brand; branding; logo
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Mirakul
2007.
nije evidentirano
objavljeno