Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma (CROSBI ID 537164)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Petrović-Sočo, Biserka ; Slunjski, Edita Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma // Djetinjstvo, razvoj i odgoj / Bacalja, R. (ur.). Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003. str. 19-24

Podaci o odgovornosti

Petrović-Sočo, Biserka ; Slunjski, Edita

hrvatski

Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma

Pod pojmom kurikulum najčešće se podrazumijeva detaljno razrađen, unaprijed postavljen plan i program odgojno-obrazovnog rada. Međutim, zbog kontekstualne, personalne, su – konstruktivističke, praktične i interakcijske naravi dječjeg učenja suvremeni predškolski kurikulum treba shvatiti kao stvaranje svekolikih uvjeta za učenje u kojima će dijete moći otkrivati i dalje određivati dosege svoga razvoja, učiti o sebi, svojim mogućnostima i načinima učenja kao i o drugima i o svijetu u stalnoj interakciji s njima. I to na način i u vrijeme u koje samo odluči i osjeti se spremnim. Novo poimanje kurikuluma koje u fokusu ima dijete bogato potencijalima i stvaranje optimalnih uvjeta za njihov razvoj, suprotstavljeno je tradicionalnom poimanju kurikuluma utemeljenom na prenošenju unaprijed određenog znanja koje dijete treba usvojiti. U članku se dalje raspravlja o značajkama suvremenog predškolskog kurikuluma i uloge djece i odgojitelja u njemu. Te su značajke otvorenost, razvojnost i integriranost te potreba da odgojitelji kontinuirano unapređuju svoj odgojni utjecaj na dijete stalnim vršenjem refleksije u praksi i o njoj.

kurikulum; predškolski odgoj; odgojitelj

nije evidentirano

engleski

The Traditional and Modern Understanding of Pre-school Curriculum

nije evidentirano

curriculum; preschool education; pre-school teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

19-24.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bacalja, R.

Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

953-99229-1-7

Podaci o skupu

Djetinjstvo razvoj i odgoj

ostalo

23.05.2003-24.05.2003

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija